Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem Nikon Coolpix 57OO

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem Nikon Coolpix 57OO

    Heb mijn "oude" Coolpix 5700 uit de doos gehaald om mee te nemen op reis (handiger dan D50) om rond te zeulen Enkele maanden, niet meer gebruikt. Bij het proberen merk ik dat door de zoeker of op display niks te zien is na het opstarten. Zie wel alle gegevens en tekens: Iso, flits, diagfragma... maar wat beeld zou moeten, zijn, is gewoon zwart. Net alsof lensdop er nog opzit. Wat zou dit kunnen zijn? Heb alle verschillende instellingen geprobeerd, andere batterij ingestoken... Wie weet raad?

    Dirk

  • #2
    Re: Probleem Nikon Coolpix 57OO

    Oorspronkelijk geplaatst door dvh Bekijk bericht
    Heb mijn "oude" Coolpix 5700 uit de doos gehaald om mee te nemen op reis (handiger dan D50) om rond te zeulen Enkele maanden, niet meer gebruikt. Bij het proberen merk ik dat door de zoeker of op display niks te zien is na het opstarten. Zie wel alle gegevens en tekens: Iso, flits, diagfragma... maar wat beeld zou moeten, zijn, is gewoon zwart. Net alsof lensdop er nog opzit. Wat zou dit kunnen zijn? Heb alle verschillende instellingen geprobeerd, andere batterij ingestoken... Wie weet raad?

    Dirk
    Als je hem aanzet komt de lens er dan uit ?
    Many amateur photographers spend more time putting elaborate watermarks on their images than they do making images worth stealing....

    Comment


    • #3
      Re: Probleem Nikon Coolpix 57OO

      Ben benieuwd.

      Hier zelfde probleem met zelfde toestel dat al enige tijd niet meer gebruikt was.

      Comment


      • #4
        Re: Probleem Nikon Coolpix 57OO

        Kijk eens op deze post:

        Het toestel blijkt niet meer te focussen, geen monitoringbeeld, geen beeld op de CF. Leg ik dat toestel paar dagen in de kast, dan doet ie het weer net alsof er niks aan de hand is. Zou dit iets kunnen te maken hebben met de batterij? Iemand iets soortgelijks meegemaakt? Het toestelletje was mij nog dienstig voor


        Je hebt net hetzelfde probleem, denk ik.

        Comment


        • #5
          Re: Probleem Nikon Coolpix 57OO

          Binnenbrengen bij Procirep en 5 weekjes later kan je die dan terug afhalen. Volledig onder garantie

          Uw verlof is misschien al wel voorbij dan

          Comment


          • #6
            Re: Probleem Nikon Coolpix 57OO

            Oorspronkelijk geplaatst door MrKtNsTr Bekijk bericht
            Binnenbrengen bij Procirep en 5 weekjes later kan je die dan terug afhalen. Volledig onder garantie

            Uw verlof is misschien al wel voorbij dan
            Als het onder garantie valt zou ik het zeker laten herstellen want dat was toch een heel goed toestel! Jammer dat je het mss wel op vakantie moet missen.
            Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
            BE-Wommelgem
            .: 20D & D700 :.

            Comment


            • #7
              Re: Probleem Nikon Coolpix 57OO

              Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
              Als het onder garantie valt zou ik het zeker laten herstellen want dat was toch een heel goed toestel! Jammer dat je het mss wel op vakantie moet missen.
              Het zal zeker onder garantie vallen omdat het om een productie fout gaat. Heb mijn CP5700 nu 2 maanden terug en werk terug prima Je moet wel wat geduld hebben want het toestel moet hélemaal naar Frankrijk

              Comment


              • #8
                Re: Probleem Nikon Coolpix 57OO

                Oorspronkelijk geplaatst door Bennyd Bekijk bericht
                Als je hem aanzet komt de lens er dan uit ?

                Lens komt normaal uit.

                Comment


                • #9
                  Re: Probleem Nikon Coolpix 57OO

                  Oorspronkelijk geplaatst door MrKtNsTr Bekijk bericht
                  Binnenbrengen bij Procirep en 5 weekjes later kan je die dan terug afhalen. Volledig onder garantie

                  Uw verlof is misschien al wel voorbij dan
                  Heb mail verzonden naar dit adres: nog geen vijf min. antwoord (zie onderaan). Wanneer het even snel zal hersteld zijn....

                  Dank voor jullie tips en medeleven
                  ____________________________________

                  Beste

                  Het beste is dat u u toestel zelf binnen brengt op onderstaand adres.

                  De herstelling is gratis! Want dit is een fabricatie fout.

                  U kan het ook opsturen met de post maar dat is wel op u kosten en verantwoordelijkheid.

                  Als dit toestel verloren of beschadigd raakt zijn wij in geen geval verantwoordelijk.

                  Met viendelijke groeten

                  Tanguy Palandri

                  PROCIREP - BELUX
                  Avenue du Bourget, 50
                  1130 Bruxelles.
                  Tel: 02 726 22 34
                  Fax: 02 726 92 75


                  Lundi-Vendredi: 9h-12h30 13h30-17h

                  Samedi : 09h-12h (onthaal uitsluitend voor afhalen en brengen van fototoestellen)

                  Comment

                  Working...
                  X