Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Auto-chinon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Auto-chinon

    Hallo,

    ik heb via een vriendin van mijn vrouw een setje belegen foto materiaal in handen gekregen.

    Op het de lenzen en toestel staat enkel Auto-chinon.

    Ik heb 2 primes, 50mmF1.7 en een 135mmF2.8 en een bijpassende 2X teleconvertor.

    iemand enig idee of dit M42 schroefdraad lenzen zijn of iets anders ?

    Iemand die zin heeft om een gooi naar de waarde te doen ?

    G
    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
    like.no.other

  • #2
    Re: Auto-chinon

    Waarschijnlijk staat er voorop de ring nog wat meer info aan serienummer.
    Voorbeeldje van een lens van mij: auto CHINON 1:1.7 f=55mm 260318
    Denk dat het dezelfde lens is die jij hebt en dan is het M42 idd

    Is die 135mm niet toevallig van vivitar ?

    Eventueel wel interesse.
    Misschien fototje posten ?

    Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

    Comment


    • #3
      Re: Auto-chinon

      Jongens toch, al die oude brol
      Ik heb hier nog twee objectieven liggen, een soligor 200mm f 3.5, en een Vivitar 100-200 mm f4.0 beide met Nikon vatting, en zien er uit als nieuw, natuurlijk manueel wie ze wil hebben kan ze hier gratis komen ophalen
      (worden niet verstuurd, en ik ben er niet, van vrijdagavond 13/7 tot vrijdag 25/7)

      Comment


      • #4
        Re: Auto-chinon

        Sorry mensen, gisteren een beetje weinig tijd gehad maar ik zal er vanavond eens een fototje van maken.

        het is idd al oude brol daarmee dat ik ook over belegen lenzen sprak he

        G
        As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
        like.no.other

        Comment

        Working...
        X