Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 55-200 II USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EF 55-200 II USM

    Ik denk eraan om deze lens te kopen bij mijn eos 400d. Ik weet dat het zeker geen toplens is, maar ik heb momenteel niet het budget om een top zoomlens te kopen.

    Maar ik wil natuurlijk ook geen rommel kopen. Is deze lens voor zijn prijscategorie acceptabel?

  • #2
    Re: Canon EF 55-200 II USM

    Ik heb deze lens gehad en deze is zeker zijn geld waard. Ik heb deze verkocht omdat ik die niet gebruikte. Als je het niet erg vind om met deze lens te werken want het is nogal plastiekerig( zoals de standaard kitlens). Als ik nu terugkijk naar de weinige foto's die ik ermee genomen heb vindt ik ze heel aanvaardbaar.

    Deze lens is zijn geld waard opvoorwaarde dat je hem niet bij je lokale fotohandelaar haalt want die zouden er rap tegen de 250 en meer euro voor vragen. Er staan er dikwijls bij aangeboden hier op het forum. Nu ook denk ik, voor een zeer schappelijke prijs.

    Een andere optie is een betere tweedehands, maar danog zijn ze meestal veel duurder.
    Groetjes Steco

    Comment


    • #3
      Re: Canon EF 55-200 II USM

      De Sigma 70-300 APO is een goede lens die op de zelfde prijsklasse zit. Deze schijnt (tot 200mm) scherper te zijn dan de Canon.
      Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: Canon EF 55-200 II USM

        Oorspronkelijk geplaatst door Aestiva Bekijk bericht
        De Sigma 70-300 APO is een goede lens die op de zelfde prijsklasse zit. Deze schijnt (tot 200mm) scherper te zijn dan de Canon.
        Vanwaar haal je die info? Het is maar dat ik het zelf ook graag even lees .

        Comment

        Working...
        X