Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

taal veranderen binnen Nikon coolpix S500

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • taal veranderen binnen Nikon coolpix S500

    Hallo,

    ik heb een nikon coolpix aangeschaft vanuit Hong Kong. Indien ik de taal wil aanpassen kan dit enkel gebeuren in het Chinees of in het Engels. Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om andere talen in te voeren? KAn mij wel behelpen met de nederlandse handleiding en de engelse camerataal, maar zou een stuk handiger zijn.

    Dank Johian.

  • #2
    Re: taal veranderen binnen Nikon coolpix S500

    Opsturen naar nikon met de vraag of ze de nederlandse taal willen implementeren .

    Gaat je waarschijnlijk in totaal meer kosten dan als je m hier had gehaald maja dat is nu een van de nadelen ervan.

    Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

    Comment


    • #3
      Re: taal veranderen binnen Nikon coolpix S500

      bedankt,

      ik denk dat ik hem toch verder zal gebruiken met de engelse versie als het zo zit.

      grtjs Johian

      Comment


      • #4
        Re: taal veranderen binnen Nikon coolpix S500

        Je zou eventueel is kunne proberen te zoeken of er geen Update van de firmware bestaat, en of die te gebruiken is in uw toestel.
        Bij Canon zitter er soms taalaanpassing is de firmware, de kans is dus reëel dat de taalwissel in de firmware zit .

        MVg, Jeff
        Last edited by Digipics357; 12 juli 2007, 06:57.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: taal veranderen binnen Nikon coolpix S500

          In de winkel even omruilen.
          Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.hansbraakhuis.nl/

          Comment


          • #6
            Re: taal veranderen binnen Nikon coolpix S500

            Oorspronkelijk geplaatst door Hans Braakhuis Bekijk bericht
            In de winkel even omruilen.
            Welke winkel gaat er zo zot zijn?

            Comment


            • #7
              Re: taal veranderen binnen Nikon coolpix S500

              Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Je zou eventueel is kunne proberen te zoeken of er geen Update van de firmware bestaat, en of die te gebruiken is in uw toestel.
              Bij Canon zitter er soms taalaanpassing is de firmware, de kans is dus reëel dat de taalwissel in de firmware zit .
              MVg, Jeff
              Meestal wel, gewoon op zoek gaan naar de "europese" firmware, zelfs al is het dezelfde versie, zou moeten lukken om te updaten.
              .........tenzij ze er natuurlijk een check ingestoken hebben dat je enkel FW van dezelfde regio (hong kong) kan gebruiken om te updaten.
              Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
              MySite - All your base are belong to us - What you say

              Comment


              • #8
                Re: taal veranderen binnen Nikon coolpix S500

                Ik heb net eens gekeken naar de taal van mijn toestel en die staat op engels...
                Het was mij zelfs nog nooit opgevallen...

                Ik kan geen engels en toch kan ik met dat toestel fotograferen

                Ik zou mij er niet echt druk om maken
                Binnen de kortste keren weet je zelf niet meer dat uw toestel uw het engels staat
                Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                Comment


                • #9
                  Re: taal veranderen binnen Nikon coolpix S500

                  Allen bedankt voor de reacties,

                  heb ondertussen al eens zitten grasduinen op het net maar nog geen firmware gevonden voor de S500. Ik ga mijn engels wat bijschaven en met de nederlandstalige handleiding moet het zeker lukken om degelijke foto's te nemen hé.

                  Grtjs Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: taal veranderen binnen Nikon coolpix S500

                    Ben je content van je Nikon Coolpix S500??

                    Ik ben mss van zin die ook aan te schaffen als 2e toestel (rap weg te steken en mee te nemen ipv een digitale reflex ) maar heb er nog geen resultaat van gezien..

                    Comment

                    Working...
                    X