Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aanschaf nieuwe camera

    Ik zou graag binnenkort een digitale camera kopen voor wat foto's te kunnen trekken.
    Omdat ik niet zoveel kennis heb van digitale camera's wou ik hier eens vragen waar ik moet op letten bij de aanschaf van zo'n toestel.
    Ik wou voornamelijk fotos trekken van vrienden en familie en later dit toestel ook gebruiken voor fotos van reizen (sneeuw, bergen, zonnige oorden).
    Het zou echt ideaal zijn mocht ik de camera ook kunnen gebruiken voor fotos te trekken op fuiven, vermits de belichting daar altijd uw foto onduidelijk maakt.
    Mijn budget is liefst onder de 200 euro en max 250 euro.
    De sony DSC-W35 was mij opgevallen maar ik weet dus niet als dit een goed toestel is of als ik beter een ander toestel aanschaf.

    Graag jullie reactie

  • #2
    Re: Aanschaf nieuwe camera

    Zoekfunctie doet wonderen, er lopen hier nog wat recente draadjes over hetzelfde onderwerp namelijk.

    Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

    Comment

    Working...
    X