Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankopen in west of oost vlaanderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankopen in west of oost vlaanderen

    Is er iemand die al materiaal gekocht heeft bij Focilux in Gent?
    Ik ben op zoek naar een winkel in west of oost vlaanderen die fotomateriaal kan aanbieden aan een redelijke prijs en een betrouwbare service heeft,naar Turnhout rijden is mij iets te ver.Andere adressen zijn altijd welkom.

  • #2
    Re: aankopen in west of oost vlaanderen

    ik heb er mijn fototoestellen gekocht, zijn tussen de middag open, is dus praktisch voor mij, iets duurder dan online shops maar je hebt geen verzendingskosten.
    Het kan er redelijk druk zijn, dan moet je wat geduld hebben, de service is ok

    Comment


    • #3
      Re: aankopen in west of oost vlaanderen

      Focilux is inderdaad iets duurder, maar de service is er wel goed.
      BD0927BE
      www.belicht.be

      Comment


      • #4
        Re: aankopen in west of oost vlaanderen

        Ik was zaterdag bij Art&Craft in Mariakerke. Dit was de eerste keer dat ik er was en heel sympatieke gasten (2 zaakvoerders) met een mooi assortiment en ruime stock. Prijzen zijn zeker competetief.


        Website is nog niet af. Cataloog staat wel online

        Comment


        • #5
          Re: aankopen in west of oost vlaanderen

          Oorspronkelijk geplaatst door heligeert Bekijk bericht
          Is er iemand die al materiaal gekocht heeft bij Focilux in Gent?
          Ik ben op zoek naar een winkel in west of oost vlaanderen die fotomateriaal kan aanbieden aan een redelijke prijs en een betrouwbare service heeft,naar Turnhout rijden is mij iets te ver.Andere adressen zijn altijd welkom.
          Ik heb er 3 maal tweedehans materiaal gekocht, telkens voor een zééér goede prijs. Je mag het 2 weken proberen (of was het 1) en als je niet tevreden bent krijg je je geld terug, maar ik was tevreden dus dat was niet nodig.
          Ik heb hun service verder nooit nodig gehad maar ik had wel de indruk dat de verkopers verstand hadden van waar ze mee bezig waren. Dit in tegenstelling tot vele andere winkels.

          Comment


          • #6
            Re: aankopen in west of oost vlaanderen

            Bah, of ze zoveel verstand hebben ...? Ik ken ze vooral van verkoopspraatjes - waarmee ik niet wil gezegd hebben dat hun service niet goed zou zijn ...
            Maar hun prijzen, daar heb ik toch soms vragen bij hoor ...
            EOS 80D

            Comment


            • #7
              Re: aankopen in west of oost vlaanderen

              Ik was zaterdag bij Art&Craft in Mariakerke. Dit was de eerste keer dat ik er was en heel sympatieke gasten (2 zaakvoerders) met een mooi assortiment en ruime stock. Prijzen zijn zeker competetief.
              Bovenvermelde zaak was mij onbekend, dus even checken natuurlijk, efkes gebeld dus: (wou weten of ze de Fuji F31 in stock hadden - anders moet ik naar Konijn), en ja hoor, they did it again :

              'Mijnheer, Fuji hebben we niet op voorraad, wij doen enkel de goeie en bekende merken zoals Canon, Nikon, Panasonic, Samsung (jawel - Samsung !). Fuji vertegenwoordigt minder dan 1% v/h marktaandeel, wat dus zo goed als nihil is'

              Pentax hebben ze ook niet: 'Pentax had vroeger goeie reflexen mijnheer, maar nu niet meer, dat is voorbij'

              Ik heb in elk geval eens goed kunnen lachen, niet onbelangrijk, toch ?
              It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

              Comment


              • #8
                Re: aankopen in west of oost vlaanderen

                Ik heb vorige week in Gent eens rondgezocht voor een Canon lensje 50 mm f/1.8 II, je weet wel, de plastic fantastic.
                • De fnac: 149 € volgens hun website
                • Focilux: 127.71 € volgens hun website
                • Meurillon foto video (Kalandestraat): 115 € op bestelling (een vaste brandpuntsafstand? dat heb ik uiteraard niet op voorraad, wat bedoel je, populaire lens?)
                • Luxcolor (Zwijnaardsesteenweg 76): 115 €, niet op voorraad maar zouden diezelfde namiddag nog binnenkomen, er waren namelijk ook een paar bestellingen voor die lens (toch populair misschien? =)
                • Foto Verstraeten: 112 € op bestelling (2 dagen). Er lag net in de winkel een die door iemand anders was besteld.


                Ter referentie: konijnberg: 96,60 € maar dan moet je er wel zelf om naar Turnhout, anders toch ook 110€
                bram de greve photography | gallery | myspace
                Canon EOS 50D, EOS 400D, EF-S 17-55 f2.8 IS USM - EF 50mm f/1.8 II - EF 100mm f/2.0 USM - speedlite 430EX - Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM

                Comment


                • #9
                  Re: aankopen in west of oost vlaanderen

                  Ik heb vorige week in Gent eens rondgezocht voor een Canon lensje 50 mm f/1.8 II, je weet wel, de plastic fantastic.
                  • De fnac: 149 € volgens hun website
                  • Focilux: 127.71 € volgens hun website
                  • Meurillon foto video (Kalandestraat): 115 € op bestelling (een vaste brandpuntsafstand? dat heb ik uiteraard niet op voorraad, wat bedoel je, populaire lens?)
                  • Luxcolor (Zwijnaardsesteenweg 76): 115 €, niet op voorraad maar zouden diezelfde namiddag nog binnenkomen, er waren namelijk ook een paar bestellingen voor die lens (toch populair misschien? =)
                  • Foto Verstraeten: 112 € op bestelling (2 dagen). Er lag net in de winkel een die door iemand anders was besteld.


                  Ter referentie: konijnberg: 96,60 € maar dan moet je er wel zelf om naar Turnhout, anders toch ook 110€

                  Conclusie: Foto Verstraeten en Luxcolor lijken me wel wat voor verdere aankopen.

                  PS: bugger, 2x gepost =)
                  bram de greve photography | gallery | myspace
                  Canon EOS 50D, EOS 400D, EF-S 17-55 f2.8 IS USM - EF 50mm f/1.8 II - EF 100mm f/2.0 USM - speedlite 430EX - Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM

                  Comment

                  Working...
                  X