Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canvas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canvas

    Beste BD´ ers


    Ik zou graag advies willen ivm deze foto
    Deze zou ik op canvas willen laten uitdrukken.


    Wat eigenlijk niet zo het goedkoopste is om even te testen of het al dan niet
    de goede foto is voor zoiets had ik graag advies wat jullie ervan vinden…
    doen of niet?


    Thanks
    "Ervaring is de som van de fouten"

  • #2
    Re: canvas

    dit is altijd vrij moeilijk en vrij persoonlijk, de foto an zich is niet zo bijzonder, van bovenaf genomen (wat not done is bij kids) en nogal grauw van kleur, scherpte niet optimaal, maar zoals ik al zei dit is een technische benadering geen emotionele en persoonlijke.
    Persoonlijk zou ik het niet doen.
    Mijn beste Foto moek nog trekke.

    Comment


    • #3
      Re: canvas

      effe de forumregels lezen Stena.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: canvas

        Op zich is de foto niet mis maar ik zou die foto omzetten in een goeie contrastrijke Z/W ( en zijn oogjes iets witter maken )
        En dan laten afdrukken

        Ik heb vorig jaar een afdruk gezien op canvas op ons fotosalon in het Z/W en die was formitastisch !!!
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          Re: canvas

          Oorspronkelijk geplaatst door Closupshooter Bekijk bericht
          dit is altijd vrij moeilijk en vrij persoonlijk, de foto an zich is niet zo bijzonder, van bovenaf genomen (wat not done is bij kids) en nogal grauw van kleur, scherpte niet optimaal, maar zoals ik al zei dit is een technische benadering geen emotionele en persoonlijke.
          Persoonlijk zou ik het niet doen.

          Dacht ik al, ik had niet de 100% zekerheid dat dit de perfecte foto was de ene keer dan wel de andere keer niet.
          Ja peuters zijn nu eenmaal moeilijk om een deftige foto van te nemen

          thanks, Stena
          "Ervaring is de som van de fouten"

          Comment


          • #6
            Re: canvas

            Ik zou dit niet op canvas zetten, maar me toeleggen op de fotografie om een betere opname te maken !

            MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment

            Working...
            X