Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Project Mode-Shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Project Mode-Shoot

    Deze mail heb ik ontvangen van Joke Embrechts van CvB.
    En omdat de Skitch niet van de jongste is , deel ik deze mail graag mee aan de jongere BD'ers.


    Het Centrum voor Beeldexpressie stelt voor: ‘Mode-SHOOT’

    In het najaar organiseert het CvB voor jongeren tussen 18 en 30 een instapcursus ‘Learn to shoot’, gevolgd door een doe-project ‘Mode-SHOOT’. Jongeren warm maken voor fotografie en hen meenemen op een praktische ontdekkingstocht doorheen een echte modeshoot. Dat is ons opzet! Dit project loopt in samenwerking met het Modemuseum Hasselt, . spaze, Kunstencentrum BELGIE, CANON, Apple, Miss Fashion, Villa Basta en Milo-Profi.
    Eind augustus starten we in .spaze Hasselt met een instapcursus, die de deelnemers moet klaarstomen voor een heuse mode-fotoshoot.
    Om de shoot stevig van start te laten gaan plannen we op 6 september 2007 een debat-avond in Kunstencentrum BELGIE met vooraanstaande figuren uit het veld zoals Henk van Cauwenbergh en Nicky Vankets.
    De ‘Mode-SHOOT’ heeft plaats op 7 en 8 september 2007. De begeleiding is in handen van een professionele fotografe. CANON en Apple zorgen voor professioneel materiaal.
    Een expo van de foto’s, afgedrukt door Milo-Profi, in het modemuseum van Hasselt, van 14 september tot 14 oktober 2007, is het sluitstuk van het hele project
    Alle info en de affiche: www.beeldexpressie.be/nieuwsflash.asp
    Inschrijven bij Michelle Coenen, 03/821 10 26 of vorming@beeldexpressie.be

    Groetjes
    Skitch







    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

  • #2
    Re: Project Mode-Shoot

    Ik heb een lidkaart van het CVB, maar ik ben ook veel te oud om mee te mogen doen.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Project Mode-Shoot

      potverdorie... nu moet het lukken dat ik juist 10 september mijn enigste herexamen heb...
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Project Mode-Shoot

        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        De begeleiding is in handen van een professionele fotografe.
        Oorspronkelijk geplaatst door CVB
        De begeleiding is in handen van een professionele fotograaf.
        What's in a man's mind...

        Alleszins bedankt voor de tip. Ik val nog net binnen de leeftijdscategorie
        Canon 450D met kitlens
        Panasonic FZ8

        Comment


        • #5
          Re: Project Mode-Shoot

          Ik ben al even ingeschreven ... in de hoop er veel te kunnen bijleren!
          Canon 1Ds Mark III ~ Canon 1D Mark III ~ 17-40 f4 L ~ 24 f1.4 L ~ 35 f1.4 L ~ 85 f1.2 L ~ 70-200 f2.8 L IS ~ 100-400 L IS ~ 1000W Bowensflits ~ hoop strobist-materiaal
          http://www.eSVee.be/ | http://www.flickr.com/ | http://www.apertura.be/

          Comment


          • #6
            Re: Project Mode-Shoot

            Wel CVB lid, maar te oud. Lijkt me wel interessant.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

            Comment


            • #7
              Re: Project Mode-Shoot

              Lijkt mij super,
              helaas vertrek ik wel 8 september naar Porto,
              maar ik ga eens informeren wat er 7 september gebeurd,
              ik zou echt heel graag gaan, lijkt me erg interessant
              www.katrijnmichiels.be

              Comment


              • #8
                Re: Project Mode-Shoot

                Hey,

                wou eventjes vragen of er fotografen ofzo van hier aan hebben meegewerkt =)

                Ik vond het in ieder geval leuk om te doen (als model dan)

                Dit is een van mijn foto's (ik sta recht) als jullie een ideetje willen krijgen
                (de kwaliteit is minder omdat ze verkleint op de missfashion site stond).
                Twaren wel verschillende ontwerpers en decors, dus dit is slechts ééntje daarvan.

                Last edited by zunoel; 14 november 2007, 07:17. Reden: foto niet zelf gemaakt - achter link geplaatst
                "People get so used to a diet of beige, that they can't handle it when something shocking pink comes along"
                - Rose McGowan

                Comment

                Working...
                X