Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !






    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
    Grtjs, Jacky

  • #2
    Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

    Prachtig mooie kleuren, goed scherp . Prima gedaan
    Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

    Comment


    • #3
      Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

      Helaba, wacht maar tot ik groot ben

      Knappe foto
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

        WAT EEN SCHATJE !!!!
        Katten zijn altijd fotogeniek.
        Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
        -Gladys Taber-

        Comment


        • #5
          Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

          SCHOON

          is tie van u?ben je bij de valkeniers?

          mooi scherp,knappe compo.
          Mvg des

          Comment


          • #6
            Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

            Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
            SCHOON

            is tie van u?ben je bij de valkeniers?

            mooi scherp,knappe compo.
            Mvg des
            Merciekes! En neen, 'k ben geen valkenier, maar heb de Kasteelfeesten bezocht in Westerlo, daar was een roofvogelshow, er komt dus nog 't één en 't ander !
            mvg,jacky
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

            Comment


            • #7
              Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

              Mooie foto's Jackske, maar deze jonge man hoort hoog boven de velden te hangen, lerend om muizen te pakken en niet met riemetjes aan zijn poten op een betonnen voetstuk
              fotosite

              Comment


              • #8
                Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

                en of,dat worden later grote beestjes
                mooi gedaan

                Comment


                • #9
                  Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

                  Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                  Mooie foto's Jackske, maar deze jonge man hoort hoog boven de velden te hangen, lerend om muizen te pakken en niet met riemetjes aan zijn poten op een betonnen voetstuk
                  mee eens als dit een jong is die in het wild geboren is
                  als dit een tamme is kan die misschien beter af zijn bij zijn eigenaar

                  over de foto; die van wilde vogels vind ik het mooist maar ik vind dit dan ook een klasse appart, die van hier vind ik prachtig in zijn groepering
                  nikon d200 // 28/70f2,8 // 150f2,8 macro// 70f2,8 macro// 50/500 f6,3

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

                    Oorspronkelijk geplaatst door jkluits Bekijk bericht
                    mee eens als dit een jong is die in het wild geboren is
                    als dit een tamme is kan die misschien beter af zijn bij zijn eigenaar

                    over de foto; die van wilde vogels vind ik het mooist maar ik vind dit dan ook een klasse appart, die van hier vind ik prachtig in zijn groepering
                    De realiteit is dat veel van de torenvalken en uilen in België en Nederland gebruikt, als jong uit het nest geroofd zijn en op de zwarte markt te koop zijn. Prijzen voor een jonge torenvalk : van 1000€ tot 2000 €.
                    fotosite

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

                      Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                      De realiteit is dat veel van de torenvalken en uilen in België en Nederland gebruikt, als jong uit het nest geroofd zijn en op de zwarte markt te koop zijn. Prijzen voor een jonge torenvalk : van 1000€ tot 2000 €.
                      Zelf vind ik dit alles ook zielig en een spijtig gebeuren. Deze prachtige dieren kan ik alleen zien bij zo'n gelegenheden en ik leg ze dan ook graag vast , ik heb ook iets moeten wegslikken hoor als ik dat jonge diertje zo zag zitten. Het was zeker niet mijn bedoeling om iemand voor 't hoofd te stoten, trouwens, hier zijn de laatste weken nog foto's gepost over roofvogels, geen spoor van zulke reacties daarbij!

                      mvg,jacky
                      'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                      Grtjs, Jacky

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

                        Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                        De realiteit is dat veel van de torenvalken en uilen in België en Nederland gebruikt, als jong uit het nest geroofd zijn en op de zwarte markt te koop zijn. Prijzen voor een jonge torenvalk : van 1000€ tot 2000 €.
                        dit is een schande, ze zouden dan ook beter hier op een betere controle mogen doen of gaan ze eerst in het wild moeten uitsterven voor ze wakker schieten? als er geld mee gemoeid is gaat dit niet vanzelf stoppen er zijn er altijd die liever hun portemoné zien of iets en iemand anders en die te lui zijn om er voor te werken

                        dat er nu wel zo een reactie komt is misschien omdat ze er zo lief uit zien op je foto's daar is niks mis aan
                        nikon d200 // 28/70f2,8 // 150f2,8 macro// 70f2,8 macro// 50/500 f6,3

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

                          toch even reageren....
                          Eerst en vooral(want daar gaat het hier toch om?) leuke serie, goed scherp en de kleuren zitten goed,puike prentjes!
                          Wat betreft de roofvogel, het is een juveniele Amerikaanse torenvalk , gekweekt in gevangenschap,wordt niet groter dan 20cm,is een pak kleiner dan onze Europese...ik ben het er mee eens dat vogels in de lucht horen, en niet aan een lederen riempje op een paaltje......maar laat het moddergooien naar houders en kwekers over aan diegene die zelf géén diertjes in "gevangenschap" houden....Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

                            Oorspronkelijk geplaatst door WimV Bekijk bericht
                            toch even reageren....
                            Eerst en vooral(want daar gaat het hier toch om?) leuke serie, goed scherp en de kleuren zitten goed,puike prentjes!
                            Wat betreft de roofvogel, het is een juveniele Amerikaanse torenvalk , gekweekt in gevangenschap,wordt niet groter dan 20cm,is een pak kleiner dan onze Europese...ik ben het er mee eens dat vogels in de lucht horen, en niet aan een lederen riempje op een paaltje......maar laat het moddergooien naar houders en kwekers over aan diegene die zelf géén diertjes in "gevangenschap" houden....Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen!
                            ik denk niet dat het de bedoeling is met modder te gooien maar eerder voor mensen als ik ter info is over wat er gebeurd met sommige dieren in het wild uit onze achtertuin, dat er zo een handeltje is met reptielen wist ik maar met onze uilen en valken dat niet iemand moet de onwetenden als ik toch inlichten. en voor mensen die correct bezig zijn is ook controle een goede zaak denk ik
                            nikon d200 // 28/70f2,8 // 150f2,8 macro// 70f2,8 macro// 50/500 f6,3

                            Comment


                            • #15
                              Re: Waarschuwing ! Zéér gevaarlijke roofvogel !

                              voel dit ook niet aan als "moddergooien" ... gewoon even info geven aan ons "leken". Wij staan niet altijd stil bij het feit dat "onderwerp" van foto soms, voor anderen, sterke emoties oproept. Elke bijkomende info is dus soms welkom ...
                              @topic ... mooie scherpe foto
                              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                              Comment

                              Working...
                              X