Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bocaphoto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bocaphoto

    Heeft er iemand van jullie ervaringen met de on-line
    winkel BOCAPHOTO uit de VS
    Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

  • #2
    Re: Bocaphoto

    Ik heb het adres even in Google earth gestopt en dan kom je uit in een aanbouwzijnde woonwijk, je kan natuurlijk gewoon vanuit de garage een internetwinkel draaien.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Bocaphoto

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Ik heb het adres even in Google earth gestopt en dan kom je uit in een aanbouwzijnde woonwijk, je kan natuurlijk gewoon vanuit de garage een internetwinkel draaien.
      Gebruik eens de URL
      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

      Comment


      • #4
        Re: Bocaphoto

        Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
        Gebruik eens de URL
        Waar denk je dat ik hun adres vandaan heb gehaald?
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Bocaphoto

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Waar denk je dat ik hun adres vandaan heb gehaald?
          Sorry. Ik had over die "earth" gelezen.
          Ik zal ook eens kijken via Google Earth.
          Misschien komen er ondertussen nog andere reacties.
          Ik dacht gewoon om de afstandsbediening MC 30 ( nikon ) eventueel daar te kopen.
          Zelfs al komt er nog een 30% aan invoer en btw bij is hij daar nog een pak
          goedkoper.
          Last edited by dyafani; 7 juli 2007, 21:48.
          Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

          Comment


          • #6
            Re: Bocaphoto

            Ik heb al meermaals een bestelling gedaan bij Bocaphoto, absoluut betrouwbaar, zijn trouwens zeer gekend voor hun voorraad van allerlei Nikon toebehoren en onderdelen die je elders moeilijk kunt vinden.

            -- Denis.

            Comment

            Working...
            X