Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sensor probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sensor probleem

    Na dat ik de sensor van mijn 30D met de Green clean, swabs heb schoon gemaakt loopt een een licht gebogen baan , vericaal over mijn foto's !!!!
    Zou de sensor zijn beschadigd ??? Wie kan me raad geven, bij voorbaat hartelijk dank.

  • #2
    Re: Sensor probleem

    Post eens een foto er van, dan zijn wij precies wat jij bedoeld
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      Re: Sensor probleem

      ge hebt 10 minuten eerder exact dezelfde vraag gepost ...
      1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
      EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

      Comment


      • #4
        Re: Sensor probleem

        Sensor zal niet kapot zijn, maar waarschijnlijk heb je met het slangetje van de stofzuiger een streep getrokken op je laagdoorlaatfilter. Met "wet/dry"-set even goed dweilen en het probleem zal opgelost zijn. Als je het al nat gedaan hebt, nog een keer maar dan nauwkeuriger.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Sensor probleem

          Oorspronkelijk geplaatst door GeForceFX Bekijk bericht
          ge hebt 10 minuten eerder exact dezelfde vraag gepost ...
          klopt, die post is ondertussen verwijderd . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Sensor probleem

            Bedankt voor jullie rips maar het probleem blijft gelijk eerder. Misschien kan iemand me zeggen hoe ik een foto kan plaatsen van dit euvel.

            Comment


            • #7
              Re: Sensor probleem

              Neem anders eerst even de tijd om de regels door te nemen, dan had je dit probleem niet gehad.

              veel leesplezier

              Comment

              Working...
              X