Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watervogel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Watervogel



    Portretje..

  • #2
    Re: Watervogel

    compo is goed maar ik vindt hem niet scherp.
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

    Comment


    • #3
      Re: Watervogel

      een mooi potretje maar ik denk dat die nog beter geluk zou zijn in de avond zon komt nu een beetje grijs over
      groeten johny
      nikon d200 // 28/70f2,8 // 150f2,8 macro// 70f2,8 macro// 50/500 f6,3

      Comment


      • #4
        Re: Watervogel

        mooi portretje is het ,ik vind hem wel scherp,

        Comment


        • #5
          Re: Watervogel

          Scherpte en compo is best OK
          Kleur van de BG is in deze de boosdoener imo plus dat er wat mooi licht ontbreekt in deze plaat.
          mvg,
          Ludo V.

          Comment


          • #6
            Re: Watervogel

            En wederom komt hij mij erg groen over, ik weet niet of je hem hebt bewerkt op een gecalibreerde computer, maar ik heb het idee dat veel van je,overigens mooie, foto's ietwat groen zijn. Maarja , dat kan natuurlijk ook aan mijn monitor liggen
            Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
            Canon eos 7D Mijn site

            Comment


            • #7
              Re: Watervogel

              Descherpte lijkt mij ook meer op de punt van de snavel te liggen dan op oog/kop. Het lijkt mij zo omdat het oog nogal dof over komt hoewel de foto wel van redelijk dicht bij geschoten is dunkt me.

              Maar ik kan het uiteraard fout hebben dus corrigeer me als dat zo is .

              Mvg Vmotion
              Durf bijna niks meer te zeggen

              Comment


              • #8
                Re: Watervogel

                Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                En wederom komt hij mij erg groen over, ik weet niet of je hem hebt bewerkt op een gecalibreerde computer, maar ik heb het idee dat veel van je,overigens mooie, foto's ietwat groen zijn. Maarja , dat kan natuurlijk ook aan mijn monitor liggen

                komt hier ook zo groen op het tft-scherm..
                Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

                http://pallenhoven.be

                Comment


                • #9
                  Re: Watervogel

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                  En wederom komt hij mij erg groen over, ik weet niet of je hem hebt bewerkt op een gecalibreerde computer, maar ik heb het idee dat veel van je,overigens mooie, foto's ietwat groen zijn. Maarja , dat kan natuurlijk ook aan mijn monitor liggen
                  ja ik denk het wel dat het aan de monitor moet liggen
                  want bij mij komt het grijs over

                  Comment


                  • #10
                    Re: Watervogel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
                    Scherpte en compo is best OK
                    Kleur van de BG is in deze de boosdoener imo plus dat er wat mooi licht ontbreekt in deze plaat.
                    vind ik ook, en die' groene schijn'...hier komt het beestje ook een beetje 'ziekskes' over, zal toch aan je monitor liggen vrees ik
                    mvg,jacky
                    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                    Grtjs, Jacky

                    Comment


                    • #11
                      Re: Watervogel

                      Oorspronkelijk geplaatst door Elmaar Bekijk bericht
                      ja ik denk het wel dat het aan de monitor moet liggen
                      want bij mij komt het grijs over

                      en komt dat beter over.....

                      Comment


                      • #12
                        Re: Watervogel

                        De hoofdtint is toch voornamelijk grijs. Van een teveel aan groen merk ik hier niks. Jammer van het grauwe weer, dergelijke portretjes vragen zon
                        Wat echter het meeste opvalt is de grijze snavel, totaal ongewoon voor een woerd. Nu wil ik nog best aannemen dat het een jong dier is, maar toch?
                        Beetje vermenging met een soepeend vrees ik
                        Al bij al
                        fotosite

                        Comment


                        • #13
                          Re: Watervogel

                          Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                          De hoofdtint is toch voornamelijk grijs. Van een teveel aan groen merk ik hier niks. Jammer van het grauwe weer, dergelijke portretjes vragen zon
                          Wat echter het meeste opvalt is de grijze snavel, totaal ongewoon voor een woerd. Nu wil ik nog best aannemen dat het een jong dier is, maar toch?
                          Beetje vermenging met een soepeend vrees ik
                          Al bij al
                          degelijke portretjes vragen zon, maar ja die was er niet
                          hopelijk volgende keer beter dan met zon

                          Comment


                          • #14
                            Re: Watervogel

                            Ik vind het toch een geslaagde pasfoto,
                            en dat er groen iets of wat zou overheersen kan ik best aanemen,
                            het is een fel groen dat kopje,maar op mijn scherm komt het naturel over,
                            een goei schot en inderdaad de zon zou mischien wel voor iedereen welkom zijn,dus ook voor het maken van fotos ,en daar kunnen we niks aan veranderen .
                            dus van mij

                            Comment


                            • #15
                              Re: Watervogel

                              Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
                              Ik vind het toch een geslaagde pasfoto,
                              en dat er groen iets of wat zou overheersen kan ik best aanemen,
                              het is een fel groen dat kopje,maar op mijn scherm komt het naturel over,
                              een goei schot en inderdaad de zon zou mischien wel voor iedereen welkom zijn,dus ook voor het maken van fotos ,en daar kunnen we niks aan veranderen .
                              dus van mij

                              Sluit ik me volledig bij aan, dus ook voor mij

                              Comment

                              Working...
                              X