Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij 20D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterij 20D

    Mijn batterij van mijn 20D is versleten, ik wil een nieuwe halen bij konijnenberg, maar daar hebben ze die ook van het merk lenmar.
    Die kosten heel wat minder dan de originele, vraag is natuurlijk, hoe zit het met de kwaliteit van die lenmar's?

    Mvg
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

  • #2
    Re: Batterij 20D

    Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
    Mijn batterij van mijn 20D is versleten, ik wil een nieuwe halen bij konijnenberg, maar daar hebben ze die ook van het merk lenmar.
    Die kosten heel wat minder dan de originele, vraag is natuurlijk, hoe zit het met de kwaliteit van die lenmar's?

    Mvg
    Lenmar ken ik niet, maar ik heb merkloze BP-511 vanop Ebay, aan 10 Euro/stuk. Werken even goed als de originele, en hebben een grotere capaciteit.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Batterij 20D

      Ik gebruik een originele, en twee goedkope akku's van www.akkuinternational.de . Ik merk helemaal geen verschil tussen die drie akku's, en ze zijn alle drie 2,5 jaar oud.

      Het is wel mogelijk dat die binnenkort hun capaciteit gaan verliezen, want een Lithium-ion akku heeft blijkbaar maar een beperkte levensduur.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Batterij 20D

        Ik gebruik ook al meer dan 2 jaar 2 "nep" batterijen en 1 "echte" met nauwelijks verschil tussen de versies qua betrouwbaarheid en autonomie.

        Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat de "nep" batterijen steeds in de battery grip steken (mochten ze toch , is tenminste het toestel zelf niet beschadigd) en de originele blijf gebruiken om bv. mijn sensor te kuisen (op dat moment mag de batterij zeker niet plots de geest geven ).
        Greetz Geert.
        Canon gerief...

        Comment

        Working...
        X