Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is de ideale aanvulling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is de ideale aanvulling

    Hoi

    Zeer binnekort mijn verjaardag , dus kunnen we eens gaan nadenken over een volgend objectief

    Ik ben complete beginner in DSLR fotografie , en ga me nog wel een hele tijd kunnen bezighouden met mijn huidige camera en lens te leren gebruiken , en nog meer met fotografie technieken onder de knie te krijgen.

    Niettemin wou ik graag eens weten wat jullie als "ideale" aanvulling zien in mijn huidige kleine "fototas". Niet onbelangrijk uiteraard bij deze keuze is mijn interesse veld , namelijk portretten. Ik hou ervan om mensen en hun expressies vast te leggen.

    Daarom : wat is de , volgens jou , ideale aanvulling voor portretten bovenop :

    Nikon D80 body
    Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM

    Alvast bedankt voor jullie gewaardeerde adviezen !
    Nikon D80 - Nikor 50mm F1.8 - Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM - LowePro Trekker 200

  • #2
    Re: Wat is de ideale aanvulling

    Nikkor 17-55 2.8 en 50 1.8
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Wat is de ideale aanvulling

      Oorspronkelijk geplaatst door BramVD Bekijk bericht
      Niet onbelangrijk uiteraard bij deze keuze is mijn interesse veld (sic), namelijk portretten. Ik hou ervan om mensen en hun expressies vast te leggen.

      Daarom : wat is de , volgens jou , ideale aanvulling voor portretten bovenop :

      Nikon D80 body
      Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM
      Als je portretten op dezelfde wijze wilt maken als dat ik het doe hoef je verder niet uit te breiden.

      Comment


      • #4
        Re: Wat is de ideale aanvulling

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Als je portretten op dezelfde wijze wilt maken als dat ik het doe hoef je verder niet uit te breiden.
        inderdaad