Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

InteressePeiling Sigma170-500 (Canon vatting)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • InteressePeiling Sigma170-500 (Canon vatting)

    Hi,

    ik ben aan het denken om binnenkort een Canon 100-400 te kopen. (stom natuurlijk, net nu de cashback is afgelopen)
    Daar ik dan mijn 170-500 enkel nog heb voor het 400-500 stuk, zou ik die eventueel wegdoen (als ik er een leuke prijs kan voor krijgen natuurlijk)

    De lens is gekocht in Belgie (dus 2 jaar garantie!) in november 2006.
    De lens is in nieuwstaat en zit in een koker. Ook is er een zonnekap bij.

    Zijn er eventueel mensen geinteresseerd en zo ja wat vinden jullie een eerlijke prijs?

    Ik weet niet of er verschillende types bestaan van deze lens, maar het gaat dus over hetvolgende type


    mvg,
    Jürgen
    Last edited by Jürgen_74; 23 juli 2007, 13:25. Reden: type aanduiding bijgezet
    Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

  • #2
    Re: InteressePeiling Sigma170-500 (Canon vatting)

    correcte type aanduiding bijgezet voor de duidelijkheid.
    Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

    Comment


    • #3
      Re: InteressePeiling Sigma170-500 (Canon vatting)

      een eerlijke prijs zal rond de 600 EUR liggen denk (75% van nieuwwaarde)
      --
      Play Drakensang - a free online mmorpg

      Comment


      • #4
        Re: InteressePeiling Sigma170-500 (Canon vatting)

        Niet wat te veel?
        Rond die prijs kun je met beetje geluk al bigma op de kop tikken, wat kwalitatief toch betere lens is

        Comment


        • #5
          Re: InteressePeiling Sigma170-500 (Canon vatting)

          Oorspronkelijk geplaatst door kruger Bekijk bericht
          Niet wat te veel?
          Rond die prijs kun je met beetje geluk al bigma op de kop tikken, wat kwalitatief toch betere lens is
          Deze lens is toch nog maar 8 maand oud ook hé.
          600 euro lijkt me toch inderdaad een eerlijke prijs. Maar elke suggestie is welkom. Als er geintereseerden zijn .....
          Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

          Comment

          Working...
          X