Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'Dof' op 't hartje gericht...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 'Dof' op 't hartje gericht...

    Mag er eens gelachen worden? Dit is een piepklein bloempje uit een hangplantje op mijn terras, de naam ligt op 't puntje van mijn tong, maar... toch ben ik zeker dat iemand die naam weet...Elmaar misschien ?
    mvg,jacky


    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
    Grtjs, Jacky

  • #2
    Re: 'Dof' op 't hartje gericht...

    ik zou het niet weten het komt fel dof over,
    ik kan er niet veel van maken ik zal eens
    verder zoeken

    Comment


    • #3
      Re: 'Dof' op 't hartje gericht...

      Hier had je mss beter een beetje meer dof genomen zodat de topjes v/d meeldraden mooi scherp waren.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: 'Dof' op 't hartje gericht...

        Een beperkte scherpte in de diepte en toch worden je ogen die diepte ingezogen!

        Straffe kost met zachte pasteltintjes!


        Als die golven er niet waren (in de achtergrond rechts) dan had ik dit 'kunst' durven noemen.
        De naam voor dat golven-fenomeen is hier ooit neergeschreven, maar ik ben 'm vergeten.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: 'Dof' op 't hartje gericht...

          Als die golven er niet waren (in de achtergrond rechts) dan had ik dit 'kunst' durven noemen.
          De naam voor dat golven-fenomeen is hier ooit neergeschreven, maar ik ben 'm vergeten.
          __________________
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Merciekes ! Vergeten zeg je? 'k Weet er alles van !
          mv,acky
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

          Comment


          • #6
            Re: 'Dof' op 't hartje gericht...

            --------------------------------------------------------------------------------

            Hier had je mss beter een beetje meer dof genomen zodat de topjes v/d meeldraden mooi scherp waren.
            __________________
            MVG,Macroshopper







            Kweet 't Marc, dit is eigenlijk maar een 'experimentje' hoor, het hele bloemeke is al 'piep' laat staan die meeldraadjes...'t was 'zoeken' en 'mikken'...
            mvg,jacky
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

            Comment

            Working...
            X