Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HELP Foutmelding 1D mark II N

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HELP Foutmelding 1D mark II N

    Ik heb vandaag me nieuwe canon 1D Mark II N binnen gekregen. Zo blij als een kind gelijk de batterij opgeladen, om maar zo snel mogelijk aan de gang te kunnen.

    Toen de batterij opgeladen was, kwam ik er tot mijn grote verdriet achter dat ik ERR 99 te zien krijg in me scherm. Ik heb al geprobeert de batterij verder op te laten, via de net spanning iets te doen, maar niets helpt.

    Als ik de camera aan zet hoor ik ook een soort tik. Kan iemand mij helpen?
    Ik ben zaterdag namelijk uitgenodigd door fotokonijn om bij de expo green rally te komen fotograferen.
    Niet het vele is goed, maar het goede is veel

  • #2
    Re: HELP Foutmelding 1D mark II N

    is je probleem ondertussen al opgelost?

    sowieso zou ik de persoon/winkel contacteren waar je hem gekocht hebt en je geld terugeisen (als het tweedehans was) of een nieuw toestel eisen... (zo snel mogelijk)
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: HELP Foutmelding 1D mark II N

      Mogelijk heeft dit te maken met de compatibiliteit van het objectief dat je gebruikt. Bij mij ging het om een Sigma-objectief, dit is toen zonder problemen omgeruild.

      Met een ander objectief was het probleem opgelost.

      Een mogelijkheid is ook dat de contactpunten tussen het bjectief en de camera bevuild zijn.
      Last edited by NOD; 7 juli 2007, 16:12.
      http://www.torekefoto.be

      Comment


      • #4
        Re: HELP Foutmelding 1D mark II N

        Het probleem is nog niet opgelost.
        Ze gaan nu hard op zoek naar een nieuwe, aangezien die van mij splinter nieuw is.

        We hebben verschillende L lenzen geprobeert en bij allemaal kreeg ik dezelfde foutmelding
        Niet het vele is goed, maar het goede is veel

        Comment

        Working...
        X