Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maak dat de hond wijs!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Maak dat de hond wijs!

    Tijdens een wandeling op de Kesselse berg...

    Ik maakte deze foto's met één van m'n analoge apparaten.

    Wat is en wat is ?







    Enkele analoge spiegelreflexen en... de Canon 350D + 18-55mm.

  • #2
    Re: Maak dat de hond wijs!

    euh ... mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Maak dat de hond wijs!

      Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
      euh ... mm
      Iemand iets zinnigers te zeggen dan dit?
      Enkele analoge spiegelreflexen en... de Canon 350D + 18-55mm.

      Comment


      • #4
        Re: Maak dat de hond wijs!

        ik vindt ze niks....
        veel te veel ruis, niet scherp, kleuren te flets en bij drie moet ik eerst goed kijken wat het is...compo van twee is wel goed, maar de rest is niks..
        Ik vindt ze dus absoluut niet showcase waardig sorry, maar voor kritiek plaats je ze beter in discussie...
        Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

        Comment


        • #5
          Re: Maak dat de hond wijs!

          Voor het beoordelen zet je ze beter in fotodiscussie ipv showcase.

          Je was me voor Knofje

          Greetz rich
          D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

          Comment


          • #6
            Re: Maak dat de hond wijs!

            De 1ste 2 zijn wel mooi.Zonder de ruis gezien tenminste.Maar dat komt waarschijnlijk door het inscannen?
            Dus als de originele zonder ruis enzo zijn,zijn ze prachtig!!
            De derde is inderdaad helemaal niet goed,je kan eigenlijk niet eens zien wat het is.

            Comment


            • #7
              Re: Maak dat de hond wijs!

              Wel een heel mooie rashond
              Waarom heb je deze nog analoog gemaakt?
              BD0723BE

              Comment


              • #8
                Re: Maak dat de hond wijs!

                1 & 2 : mooie foto's, slechte scanner.
                Vooral twee zou een pracht zijn zonder die waas die er nu over ligt en mits een beetje scherpte.
                Drie : ?? Sorry, ik herken daar niks in. Je zal eens een tip moeten geven want ik kom er niet uit.
                fotosite

                Comment


                • #9
                  Re: Maak dat de hond wijs!

                  het is het zij aangezicht van een hond elsan hahahaha

                  Ik gok(maar dat weet ik niet zeker) dat het een rottweiler is......zit er dadelijk grandioos naast wedden....
                  Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Maak dat de hond wijs!

                    Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
                    Ik gok(maar dat weet ik niet zeker) dat het een rottweiler is......zit er dadelijk grandioos naast wedden....
                    Engelse cocker spaniel zit er dichter op denk ik

                    Comment


                    • #11
                      Re: Maak dat de hond wijs!

                      Haha geen ervan! Het is het profiel van de snuit van een Berner Sennen!


                      Reden dat ik deze foto's nog analoog heb gemaakt, is dat ik toen nog geen digitale spiegelreflex had. En tot die tijd heb ik járenlang analoog geoefend. Tegenwoordig gebruikt bijna niemand de analoge spiegelreflexen meer! En dat vind ik best jammer, want ze zijn nog steeds heel fijn om mee te werken hoor.
                      Tja, je moet wel een tijdje wachten voor je je foto's kunt zien, maar dat maakt het des te spannender...
                      En wat de ruis betreft: bij analoge camera's vind ik het er juist een beetje bij horen... ik vind het trouwens ook mooier dan bij digitaal gemaakte foto's

                      Oja, ze zijn niet eens ingescand hoor, ik laat ze altijd op CD-R zetten...
                      Enkele analoge spiegelreflexen en... de Canon 350D + 18-55mm.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Maak dat de hond wijs!

                        nèh... tis dat niet...
                        plaatsen in fotodiscussie niet in showcase

                        Comment


                        • #13
                          Re: Maak dat de hond wijs!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wewivawet Bekijk bericht
                          Oja, ze zijn niet eens ingescand hoor, ik laat ze altijd op CD-R zetten...
                          Als jij tevreden bent wanneer dit je afgeleverd wordt heb ik zo mijn vragen. Ofwel zijn de analoge foto's van minder goede kwaliteit, ofwel trekt het op cd zetten op geen bal.
                          Ik stel me (weer de vraag) showcase ?????????????????????????????????
                          (en zeker wanneer je om een reactie vraagt natuurlijk)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Maak dat de hond wijs!

                            Ik vind het drie hele mooie foto's! Vind ze zelfs in een boekje passen

                            Ruis vind ik hier niet echt storen, hij heeft gelijk wat analoge fotografie betreft, maar je kan ze idd beter in het onderdeel discussie plaatsen de volgende keer
                            Canon 5D MkII - Sigma 50mm f/1.4 - Sigma 35mm f/1.4
                            Portfolio: http://awholelottaphotographs.wordpress.com/
                            Blog: http://pauliendegraaff.wordpress.com/


                            Comment


                            • #15
                              Re: Maak dat de hond wijs!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Young One Bekijk bericht
                              Ik vind het drie hele mooie foto's! Vind ze zelfs in een boekje passen



                              Niet zeveren hé (ofwel, maak dat de hond wijs )
                              Als dit drie hele mooie foto's zijn, dan vraag ik me af waarop je je baseert, wat je referentiepunt is om dit mooie opnames te noemen.
                              Last edited by yowan-kenobi; 6 juli 2007, 12:21.

                              Comment

                              Working...
                              X