Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog katjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog katjes

    Twee splinternieuwe kittens bij ons thuis. Ik had het hart niet het kussen daar weg te halen.

    ______
    www.vue.photo

  • #2
    Re: Nog katjes

    Knus lekker dicht bij elkaar. leuke foto
    Een Canon en een paar bokaalglazen.

    Comment


    • #3
      Re: Nog katjes

      WOW!!!Wat een mooie beestjes!En zo'n mooie scherpe foto!

      Comment


      • #4
        Re: Nog katjes

        Wat een schatjes!

        Comment


        • #5
          Re: Nog katjes

          Zo lief!!! Mooie foto!

          Grtz,Fabienne
          Menigeen leeft meer volgens de mode dan volgens de rede.
          BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
          The name of the game is to fill the frame!
          http://Fabke.fotopic.net

          Comment


          • #6
            Re: Nog katjes

            wat een droppiesmooie foto gr petie

            Comment


            • #7
              Re: Nog katjes

              Mooie wollebollen. Scherp en goed uitbelicht, mag misschien nog een derde stopje donkerder om het uitgebrande wit wat grijzer te krijgen . Opgelet met de flash.. katteogen hebben een spiegel.
              Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

              Comment


              • #8
                Re: Nog katjes

                Oorspronkelijk geplaatst door Adri H Bekijk bericht
                Mooie wollebollen. Scherp en goed uitbelicht, mag misschien nog een derde stopje donkerder om het uitgebrande wit wat grijzer te krijgen . Opgelet met de flash.. katteogen hebben een spiegel.
                Mag zelfs een halve stop donkerder, de hoge lichten er wat uit en hij is super,
                op de BG na. Hoewel ik zelf weinig of niets aan foto's wijzig zou ik hier een uitzondering durven maken en het verloop van het scherpe wit naar het beige
                trachten te blurren.
                fotosite

                Comment


                • #9
                  Re: Nog katjes

                  Oorspronkelijk geplaatst door Adri H Bekijk bericht
                  Mooie wollebollen. Scherp en goed uitbelicht, mag misschien nog een derde stopje donkerder om het uitgebrande wit wat grijzer te krijgen . Opgelet met de flash.. katteogen hebben een spiegel.
                  Helaas heb ik nog geen externe flitser. Staat op mijn verlanglijstje, maar de portemonnee wil nog niet mee.
                  ______
                  www.vue.photo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog katjes

                    Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                    Mag zelfs een halve stop donkerder, de hoge lichten er wat uit en hij is super,
                    op de BG na. Hoewel ik zelf weinig of niets aan foto's wijzig zou ik hier een uitzondering durven maken en het verloop van het scherpe wit naar het beige
                    trachten te blurren.
                    Ik zit vooral met de zwarte kat met het probleem dat als ik de foto donkerder maak, ik te weinig details in het zwart zie. Het is ook echt wel een beestje van uitersten qua kleur natuurlijk, en het andere katje is perfect belicht. Ik heb geprobeerd er een soort HDR van te maken ook, maar dat leek helemaal nergens op. Ik vermoed dat ik met een externe flitser indirect een beter resultaat had kunnen hebben.
                    ______
                    www.vue.photo

                    Comment

                    Working...
                    X