Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon cashBack

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon cashBack

    Hoi collega's,

    twee vraagjes ivm de cashback van Canon.

    Ik heb de registratie vorige vrijdag ingevuld, maar slechts vandaag mijn papieren opgestuurd. Nu heb ik ergens gezien dat je via email op de hoogte wordt gehouden van de status van je aanvraag. Maar ik heb nog geen email gekregen. Krijg je die email pas als je papieren bij Canon zijn toegekomen, of zou ik al een bevestigingsmail moeten hebben gekregen voor mijn registratie via de site?

    Tweede vraagje : ik heb ook ergens gelezen/gehoord dat de cashback wordt verlengd, maar zie daar niks van terug op de canon site. Iemand meer info?

    alvast bedankt & happy shooting !
    Jürgen
    Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

  • #2
    Re: Canon cashBack

    Die mail komt niet onmiddelijk hoor...dat kan een tijdje duren. Vanaf men bij Canon Europe Customer service je papieren heeft ontvangen en gecontroleerd kan het nog wel tot twee maanden duren voordat je effectief de centjes op je rekening krijgt.
    Als je na deze twee maanden niets ontvangen hebt, stuur ze een mailtje ter herrinnering. Soms lijken ze het compleet vergeten te zijn (althans mijn ervaring hiermee).

    De verlenging van een Cash-back komt wel vaker voor.....enkel informatie hierover zit soms ergens in een klein hoekje verscholen op de Canon site.
    Ze rekenen er soms op dat niet iedereen op de hoogte is van de acties en verlenging hiervan. Als je op Google eens op de woorden "Canon Cash-back "zoekt vind je vaak meer info dat op de sites van Canon zelf.
    Last edited by RUPSELKOPKE; 3 juli 2007, 11:53.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

    Comment


    • #3
      Re: Canon cashBack

      Merci Rupselkopke,

      nu ben ik wat meer gerust. 'k zal dus maar een beetje geduld hebben en wat langer wachten op de centjes hé. (ondertussen kan ik ze ook niet terug uitgeven, dus da's nog een voordeel )

      Jürgen
      Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

      Comment


      • #4
        Re: Canon cashBack

        Ik heb zonet de bevestigingsmail gehad van Canon Cashback aktie , deze waren 6 weken geleden verstuurt , ik had de moed ook al opgegeven , afwachten is de boodschap.
        EOS 400D - Tamron 28-75mm F2.8 XR Di - Canon EF 70-200mm F4 L USM

        Comment


        • #5
          Re: Canon cashBack

          Ik had totaal geen mail ontvangen, maar na ongeveer een maand stond het geld op mijn rekening. ik heb ook wel een email gestuurd om te vragen hoever het zat met de cashback en diezelfde dag mail terug gekregen waarin stond dat het geld die dag werd overschreven.
          Ik weet niet als het door de mail kwam of het gewoon toevallig is.
          Last edited by tarpan; 6 juli 2007, 16:17.
          "Three grand essentials to happiness in this life are something to do, something to love, and something to hope for."
          Ars longa, vita brevis

          Comment


          • #6
            Re: Canon cashBack

            Ik heb een 5D ontvangen uit een kitbox met de 24-105, uiteraard dan zonder de lens maar enkel de body. Wat moet ik nu selecteren voor die cashback?

            Best de kitbox ipv body only waarschijnlijk anders gaat de barcode/serienummer niet overeenkomen ....

            maar als ik de kit neem dan komt het net overeen met mijn factuur want daar staat enkel de body...

            Comment


            • #7
              Re: Canon cashBack

              Ik zou denken enkel de Body.

              Misschien kan je een kleine verduidelijking bij de papieren stoppen die je moet opsturen?

              Success.
              Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

              Comment


              • #8
                Re: Canon cashBack

                Is misschien geen slecht idee. Bij de kit krijg je meer terug, dus als ik enkel de body selecteer kunnen ze allezinds niet zeggen dat ik op extra geld uit ben.

                Ik zal inderdaad body enkel doen en er een engelstalig papiertje bijstoppen. Moet wel lukken waarschijnlijk/hopelijk

                Comment


                • #9
                  Re: Canon cashBack

                  Ik heb toch een probleempje met de cashbackactie van Canon. Ik heb dit gekocht:
                  * Eos 400D; 80 euro cb
                  * EFS 17-55mm; 50 euro cb
                  * EFS 10-22mm + EF 70-300mm; 130 euro cb
                  * EF 50mm f/1.4; 20 euro cb
                  Alles heb ik netjes in 1 en dezelfde enveloppe gestoken. Gisteren heb ik van Canon 150 euro op de rekening gestort gekregen, terwijl ik recht heb op 280 euro! Mijn ID-code op de submissionwebsite werkt ook niet.
                  Ik heb een mailtje gestuurd naar Canon voor uitleg; ik hou jullie op de hoogte in ieder geval!
                  Zijn er nog mensen met dergelijke problemen?
                  Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                  http://www.orlik.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon cashBack

                    En hoeveel zegels plak je daarop ? Naar ierland , 2 facturen en 5 blaadjes van dat formulier + 2 barcodes. Dat weegt nogal wat en moet naar ierland.
                    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
                    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon cashBack

                      even daarnaast: welk serienummer moet je gebruiken op de site van canon als je een kit gekocht hebt met een bosy en een lens? (in mijn geval 30d +17-85)
                      Meer foto's hier te vinden

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon cashBack

                        Oorspronkelijk geplaatst door jvm Bekijk bericht
                        even daarnaast: welk serienummer moet je gebruiken op de site van canon als je een kit gekocht hebt met een bosy en een lens? (in mijn geval 30d +17-85)

                        als de cashback enkel op het toestel is, zoals van mij, dan gebruik je het sn die onderaan op je body staat.
                        Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
                        http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon cashBack

                          De cashback is op de volledige kit. en zou 250€ moeten zijn. Dan toch liever geen fouten maken...
                          Meer foto's hier te vinden

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon cashBack

                            Cash back aanbiedingen Cash back bedrag
                            EOS 5D body € 150
                            EOS 30D body € 100
                            EOS 400D body € 80
                            EF 70-200mm f/2.8L IS USM € 200
                            EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM € 80
                            EF 16-35mm f/2.8L II USM € 100
                            EF 300mm f/4L IS USM € 120
                            EF 180 mm f/3.5L Macro USM € 70
                            EF 24mm f/1.4L USM € 150
                            EF 35mm f/1.4L USM € 150
                            EF 24-70mm f/2.8L USM € 70
                            EF 70-200mm f/4L IS USM € 120
                            EF 24-105mm f/4L IS USM € 45
                            EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM € 50
                            EF 135mm f/2.0L USM € 50
                            EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM € 80
                            EF 200mm f/2.8L II USM € 50
                            EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM € 150
                            EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM € 50
                            EF 100mm f/2.8 Macro USM € 30
                            Macro Ring Lite MR-14EX € 30
                            EF-S 60mm f/2.8 Macro USM € 20
                            EF 50mm f/1.4 USM € 20
                            Extender EF 1.4x II € 15
                            Speedlite 430EX € 15



                            staat er toch niet tussen volgens mij ?
                            Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
                            http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon cashBack

                              op de site van canon staat die er nochtans tussen...
                              Meer foto's hier te vinden

                              Comment

                              Working...
                              X