Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vingerafdruk op nieuwe 400D!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vingerafdruk op nieuwe 400D!

    Afgelopen zaterdag heeft mijn sluiter van mijn 300D het begeven.
    Vandaag naar de Makro om een 400D geweest en eenmaal thuis constateer ik dat er op de spiegel een vette vingerafdruk zit!!
    Meteen terug naar de Makro waar ze -zoals ik al vreesde- moeilijk deden. "Ja maar meneer, u bent er al mee naar huis geweest, dus die vingerafdruk kan ook van u zijn."
    Nu moet ik nog tot 18u wachten want de man die hier uiteindelijk over moet beslissen zit in vergadering tot dan.
    Ik wou hier effe mijn frustratie/woede kwijt.

    Wat zouden jullie doen?
    Mijn flickr-foto's vind je hier (niet uitsluitend "ttv-brol")

  • #2
    Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

    Je mag toch bij de Makro (non-food) sowieso je spullen 30 dagen terugbrengen, ook al zit er geen vingerafdruk op? Dat je het mee naar huis hebt genomen doet niet terzake. Alles terug in originele verpakking is voldoende.

    EDIT: http://www.metro-mcc.nl/content/Items.asp?Menu_No=10

    Comment


    • #3
      Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

      Dat dacht ik ook, het is zelfs tot 10 dagen na aankoop (dat hing toch op het bordje), maar blijkbaar mogen de bedienden daar niet zelf over beslissen. Ik heb ook geprobeerd mijn geld terug te vragen maar dat kon blijkbaar niet.
      Zucht.
      Mijn flickr-foto's vind je hier (niet uitsluitend "ttv-brol")

      Comment


      • #4
        Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

        Oorspronkelijk geplaatst door ensor Bekijk bericht
        Dat dacht ik ook, het is zelfs tot 10 dagen na aankoop (dat hing toch op het bordje), maar blijkbaar mogen de bedienden daar niet zelf over beslissen. Ik heb ook geprobeerd mijn geld terug te vragen maar dat kon blijkbaar niet.
        Zucht.
        Het is zelfs 30 dagen (zie link hierboven; uitprinten en meenemen). Wacht tot er iemand anders bij de klantenservice staat en breng het terug. Zeg niks over die vingerafdruk.

        Je kunt overigens die vingerafdruk simpel verwijderen als het toestel verder geen mankementen heeft en nieuw uit de doos kwam. Je kunt eenvoudig zien of de doos al eens eerder is opengeweest. De vingerafdruk kan er namelijk ook door iemand van Canon zelf zijn opgezet (echt waar).

        Comment


        • #5
          Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

          Je zegt dat die niet van jou is en zet, om dit te bewijzen, je vingerafdruk even op een blaadje.

          Comment


          • #6
            Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

            Tsja, ik heb ook meteen gezegd dat ze mijn vingerafdruk mochten nemen.

            Ik heb ook mijn nieuwe camera daar gelaten omdat ik toch na 18u terug moest voor de beslissing. Miljaar dat idee van Leonidas was wel goed eigenlijk.
            TOEME TOEME TOEME!

            Pff, ik vond al van in het begin dat er een luchtje aan zat want de doos was al eens geopend geweest, tenminste, de plakker van de cashback was al gescheurd op de plaats waar de doos open gaat.
            Mijn flickr-foto's vind je hier (niet uitsluitend "ttv-brol")

            Comment


            • #7
              Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

              Oorspronkelijk geplaatst door ensor Bekijk bericht
              Ik heb ook mijn nieuwe camera daar gelaten
              Dat zou ik nooit gedaan hebben. Ik hoop dat je er wel een kwitantie van hebt.

              Comment


              • #8
                Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                Ja ik heb natuurlijk een kwitantie gekregen. Ik wou gewoon een statement maken van "Ik wil die camera niet terug. Ik wil een nieuwe."
                Mijn flickr-foto's vind je hier (niet uitsluitend "ttv-brol")

                Comment


                • #9
                  Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                  Oorspronkelijk geplaatst door ensor Bekijk bericht
                  Ja ik heb natuurlijk een kwitantie gekregen.
                  Oh, dan is het goed. Mocht je 'm toch terugkrijgen kun je altijd mijn truc idee over een paar dagen alsnog uitvoeren. Ga anders naar een andere Makrovestiging (als die een beetje in de buurt is).

                  Comment


                  • #10
                    Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                    Leonidas, you have the mind of an evil genius.
                    Geweldig idee. Bedankt.
                    Maar wat zeg je dan? Ik heb een camera gekocht en moet die niet meer hebben, mag ik nu mijn geld terug?
                    Mijn flickr-foto's vind je hier (niet uitsluitend "ttv-brol")

                    Comment


                    • #11
                      Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                      Ik heb bij de Makro ooit ook een toestel omgeruild dat ik pas gekocht had, en daar hebben ze helemaal geen problemen over gemaakt.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                        Oorspronkelijk geplaatst door ensor Bekijk bericht
                        Tsja, ik heb ook meteen gezegd dat ze mijn vingerafdruk mochten nemen.

                        Ik heb ook mijn nieuwe camera daar gelaten omdat ik toch na 18u terug moest voor de beslissing. Miljaar dat idee van Leonidas was wel goed eigenlijk.
                        TOEME TOEME TOEME!
                        Neen dat was geen goed idee want dan zit een ander er mee.

                        Lastig doen is de enige oplossing, en vooral niet eerst opgeven, zij willen ook naar huis.
                        Test-aankoop, ministerie voor economische inspectie aanhalen, namen vragen, dictafoon meenemen ... tenslotte lever je goed geld en wil je goed, lees -nieuw- materiaal in de plaats, wat is dat nu ?

                        Wat denken die mannen wel ?

                        PaulM

                        Comment


                        • #13
                          Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                          Misschien ben ik onnozel maar kan je die vingerafdruk er niet gewoon afvegen en foto's gaan nemen ?
                          Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

                          Comment


                          • #14
                            Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Adri H Bekijk bericht
                            Misschien ben ik onnozel maar kan je die vingerafdruk er niet gewoon afvegen en foto's gaan nemen ?

                            NEEEEE van de spiegel moet je afblijven deze is zeer gevoelig voor aanraken,TS moet gewoon een nieuwe krijgen
                            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                            www.langenacker.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                              Oorspronkelijk geplaatst door ensor Bekijk bericht
                              Leonidas, you have the mind of an evil genius.
                              Geweldig idee. Bedankt.
                              Ik begrijp dat evil niet. Je hebt toch recht op een nieuwe ongeopende doos? Zij bepalen de terugbrengvoorwaarden en voor zover ik kan zien voldoe je daar gewoon aan. Vingerafdruk of niet.
                              Oorspronkelijk geplaatst door ensor Bekijk bericht
                              Maar wat zeg je dan? Ik heb een camera gekocht en moet die niet meer hebben, mag ik nu mijn geld terug?
                              Mijn ouders / vrouw* hebben / heeft* me vanmorgen voor mijn verjaardag een 30D gegeven en twee camera's vind ik teveel van het goede.

                              * Doorhalen wat niet van toepassing is.

                              Comment

                              Working...
                              X