Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panansonic lumix FZ50

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panansonic lumix FZ50

    Ben mijn compact digitaal fototoestel stilaan ontgroeit en 'k ben dan ook op zoek naar een goed opvolger. Bij foto nelissen raadden ze mij een panasonic lumixFZ50 , wat is jullie mening?
    Mijn voorwaarden waren: snel, goede zoom en
    vaste batterij
    alvast bedankt!

  • #2
    Re: Panansonic lumix FZ50

    Oorspronkelijk geplaatst door innemie Bekijk bericht
    Ben mijn compact digitaal fototoestel stilaan ontgroeit en 'k ben dan ook op zoek naar een goed opvolger. Bij foto nelissen raadden ze mij een panasonic lumixFZ50 , wat is jullie mening?
    Mijn voorwaarden waren: snel, goede zoom en
    vaste batterij
    alvast bedankt!
    Wat wens je uit te geven?
    De fz50 is voor zijn klasse zeker snel genoeg, goede zoom (421 mm in 35mm equivalent, lens is van leica... Voor dit bereik en die lichtsterkte (van f2,8 op breedhoek tot f3.6 (van het moment je tele gaat gebruiken) kortom een lens die je pakken geld kost als je die wilt aanschaffen voor een dslr.
    Ikzelf beschik over zo een toestel (en zo zijn er nog wel een heel aantal op dit forum)
    Ik ben er enorm content van, je hebt zoveel mogelijkheden, echt fantastisch. Ook uitbreidingsmogelijkheden etc.

    Een aanrader.
    Mvg,
    Johan

    Comment


    • #3
      Re: Panasonic lumix FZ50

      'k Heb ook interesse in de FZ50,
      hoewel ik toch stiekem aan het wachten ben op de eventuele opvolger van dit toestel.

      Die snelle en goede zoom heb je zeker, met de manuele zoomring.
      Ook het zoom-bereik is magnefiek.

      'k Heb dit toestel één keer getest, en 'k was enorm onder de indruk van de mogelijkheden.
      | Nikon D80 || Nikon AF-S 18-135mm DX || B+W UV Filter (67 E) || Sandisk SD 2048MB Ultra II || Manfrotto 055XDB statief + 804RC2 kop || Lowepro TLZ tas |

      Comment


      • #4
        Re: Panansonic lumix FZ50

        Vraag me af of er nog wel een FZ60 ofzo zal komen
        Ik heb gelezen dat pana waarschijnlijk gaat komen met een DSLR in het instap gebied
        Als je een FZ60 op de markt gaat zetten voor zeg 525€ en een DSLR voor 600€ dan denk ik dat de meeste mensen de DSLR kiezen
        Of dat verstandig is weet ik niet

        Comment


        • #5
          Re: Panansonic lumix FZ50

          Ik heb ook wel interesse voor die FZ50 als 2e toestel. Wat kost die in een gewone fotozaak? (bij voorkeur prov. Antwerpen en geen keten)

          Ik wil dat toestel toch eerst een beter bekijken en dat kan meestal niet bij een webshop.
          http://www.cineklubrumst.be

          Comment


          • #6
            Re: Panansonic lumix FZ50

            Fotokonijnenberg in Turnhout :

            Comment


            • #7
              Re: Panansonic lumix FZ50

              /spam modus

              Hoi, Ik denk eraan binnenkort over te schakelen op een reflex toestel en hierdoor stel ik mijn bijna nieuwe FZ50 e koop. dmc-fz50 (in originele doos met alle originele accesoires) : 400€ FL-36 externe flits : 150 € Omnibounce voor de flitser uv filter : gratis erbij Fisheye lens : 40 € Grip onderaan


              /spam modus

              Ik verkoop het toestel omdat ik een sneller toestel nodig heb (qua af dan)
              Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
              http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

              Comment


              • #8
                Re: Panansonic lumix FZ50

                yes!
                Na weken twijfelen eindelijk de knoop doorgehakt en portomonee bovengehaalt.
                Heb al enkele foto's kunnen maken op de kermis( direct goed testen...) , 't is inderdaad een leuk speelgoedje.Vanaf september op cursus, k kijk er al naar uit!Iedereen bedankt voor jullie reactie, ines

                Comment

                Working...
                X