Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF/500 of 600 huren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EF/500 of 600 huren

    Iemand een idee waar ik voor het week-end van de 16de juli een Primelens kan huren, de 500mm of 600mm EF/4 (of indien beschikbaar 2.8)? Ik heb al zitten zoeken maar vind niet meteen veel zaken die deze in de verhuur hebben.




    Thanks
    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

  • #2
    Re: Canon EF/500 of 600 huren

    Hier in Belgie denk ik 'Calumet' in Antwerpen (niet zeker van).

    Comment


    • #3
      Re: Canon EF/500 of 600 huren

      kan blijkbaar ook bij fotokonijnenberg




      nog iets gevonden:

      1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
      EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

      Comment


      • #4
        Re: Canon EF/500 of 600 huren

        Fotofiel is naar de UK verhuist, en Foto Konijnenberg heeft geen grote tele's te huur in Belgie, dus dan moet je naar midden Nederland rijden.

        Ik heb laatst een body gehuurd bij Pixto-F, en ze hebben ook een 400 2.8. Je hoeft daar niet voor naar Eindhoven te rijden, je kan ze in ontvangst nemen in Antwerpen of Turnhout.

        Dave
        pixelpusher

        Comment


        • #5
          Re: Canon EF/500 of 600 huren

          Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
          Fotofiel is naar de UK verhuist, en Foto Konijnenberg heeft geen grote tele's te huur in Belgie, dus dan moet je naar midden Nederland rijden.

          Ik heb laatst een body gehuurd bij Pixto-F, en ze hebben ook een 400 2.8. Je hoeft daar niet voor naar Eindhoven te rijden, je kan ze in ontvangst nemen in Antwerpen of Turnhout.

          Dave

          Als ik die 400 f/2.8 neem met een 1.4 TC, moet dat zou ook moeten lukken denk ik, of zal er veel kwaliteitsverlies zijn?
          My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

          Comment


          • #6
            Re: Canon EF/500 of 600 huren

            Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
            Als ik die 400 f/2.8 neem met een 1.4 TC, moet dat zou ook moeten lukken denk ik, of zal er veel kwaliteitsverlies zijn?
            Dat zou nog moeten meevallen. Die TC's werken een stuk beter met de primes dan met de zoomlenzen.

            Dave
            pixelpusher

            Comment

            Working...
            X