Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon cashback - reclame stunt of niet ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon cashback - reclame stunt of niet ???

    Heb me dit jaar 3 canon objectieven en 2 EOS400D's aangekocht , waarvan de laatste tijdens de cashback promotie. Ik heb de formulieren op hun website ingevuld en verstuurd (online) , dit wordt ook automatisch afgeprint ; tijdens deze handeling wordt er per aanvraag een ID nummer toegekent. Ik heb ook de originele barcode , inclusief de aanvraag en factuur verstuurd naar hun cashback adres in Ierland. Op de website wordt vermeld dat je met hun contact moet opnemen indien je na 30 dagen niets van hun gehoord heb , zodoende heb ik hier gebruik moeten van maken.

    Na contact te hebben gehad met het "Customer Service Team" werd er mij verteld dat ze geen enkele aanvraag van mij ontvangen hadden en dat ik deze terug moest invoeren op hun website.
    Dit gedaan en opnieuw werd er mij een nieuwe ID toegekent. Deze hebben ze ook nooit ontvangen. Na een 2 tal weken over en weer gemail heb ik het wel gehad met hun en heb de hoop opgegeven om de 80 euro cashback ooit nog te ontvangen.

    Hopelijk hebben jullie meer succes gehad dan mezelf.

    Voor mij is deze CASHBACK stunt van Canon een hoopje larie en zal mij in de toekomst hier rekening mee houden indien ik nog eens voor een nieuwe lens , toestel of printer sta. Canon het ga je goed ...................!!!

    Kris S.
    EOS 400D - Tamron 28-75mm F2.8 XR Di - Canon EF 70-200mm F4 L USM

  • #2
    Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

    zelf geen ervaring maar als je wat zoekt hier zal je lezen dat het geen stunt is en dat wel degelijk veel mensen cash terugkrijgen...

    er zal heus wel een rationele uitleg zijn hoor...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

      Ik heb het via de post gedaan (ik dacht richting Ierland) en alles is vlot en zonder problemen verlopen.
      www.kdfotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

        Hello, heeft al iemand een mail gekregen van Canon Ierland na het opsturen van alle gegevens voor de CashBack actie van Canon? Ik heb de mijne gestuurd per aangetekend de 7 april en nog geen nieuws. Wie wel? Groetjes


        Lees dit alvast eens, zelf heb ik eind mei gekocht en pas verleden week een bevestigingsmail gekregen (en ik heb niet eens per aangetekend schrijven verstuurd, gewone post komt dus wel degelijk aan) maar nog geen geld, het systeem is traag, maar het is reëel en vraagt alleen wat geduld.
        Er zijn er dus wel degelijk een pak waarvoor het systeem WEL werkt.

        Comment


        • #5
          Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

          Het is geen stunt hoor. Bij mij heeft het al verschillende keren vlot en snel gewerkt. Cashback en barcodes wel aangetekend versturen en best IBAN en BIC gegevens bijvoegen dan heb je het veel sneller.

          Comment


          • #6
            Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

            Tuurlijk is dit een stunt. Maar je moet weten dat deze cashback reeds maanden loopt. Vele mensen zullen al vanalles verstuurt hebben naar Ierland ik ook, en heb nog niets ontvangen. Maar wij zijn zeker niet de engiste die dat versturen ze zullen alles controleren, even geduld dan komt het wel goed. Ik heb het via aangetekende zending gedaan, dan heb je toch meer zekerheid. Maar hou ons zeker op de hoogte. Ik ben zeker dat je je geld ontvangt!

            Comment


            • #7
              Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

              Ik hou jullie zeker op de hoogte , en ik hoop van harte dat ik het bedrag nog zal ontvangen.

              Zal nog een tijdje geduld moeten hebben blijkbaar.

              bedankt voor de geruststellende reakties
              EOS 400D - Tamron 28-75mm F2.8 XR Di - Canon EF 70-200mm F4 L USM

              Comment


              • #8
                Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

                Ik had half april mijn eos 400D gekocht, eind april alle papieren naar Ierland verstuurd en op 1 juni stond de 80 euro op mijn rekening
                Canon 50D: Sigma 10-20mm f4-5.6 Sigma 18-50mm f2.8 Macro Canon 70-300mm f4-5.6 IS USM

                Comment


                • #9
                  Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

                  Nooit problemen mee gehad.

                  Indertijd cash-back gehad op toestel en 2 lenzen, direct gestort op de rekening.

                  Ik denk dat de oorzaak van de hier vermelde problemen niet bij Canon zal liggen.
                  Greetz Geert.
                  Canon gerief...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

                    camera gekocht op 18 mei, vorige week mail gekregen dat het binnen 20 dagen gestort zal worden. Geduld hebben dus...
                    Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                    http://www.orlik.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

                      k heb al driemaal geprofiteerd van de cashback en nog nooit probleem mee gehad.
                      Bedrag werd altijd keurig op mijn rekening gestort.
                      Groetjes.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

                        heb mijne eos 400d deze week gekocht .en daar zegde ze me dat er lange wacht tijd was kan 2maand voor dat het rond was

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

                          Zelfs met gewoon (niet aangetekend) op te sturen geen probleem
                          Na +/- 30 dagen geld op de rekenening
                          Ook reeds de 3de maal
                          EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                          debruri.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

                            Ik heb gisteren mijn barcodes op de post gedaan ... ik hou jullie op de hoogte !
                            Kijk ook eens op TrappistBier Beleven : Aktief genieten van een Trappistbier

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

                              Cashback is volgens mij gewoon een slimme manier van marketting waar vrij veel achter zit volgens mij... Ik denk dat ze het doen om de nieuwe 400d te promoten en tegelijk ook om van de stoch 30D's af te geraken aangezien de 40D er waarschijn wel zit aan te komen. Ik kan dit dus enkel toejuichen omdat het goed is voor hun maar zeker ook voor ons!!
                              I will harness all available light with super-fast aperture lenses

                              Comment

                              Working...
                              X