Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Allert...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Allert...

    deze is wel erg goed aan het opletten om zijn maaltje voor de dag bijeen te zoeken..

    Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

    http://pallenhoven.be

  • #2
    Re: Allert...

    al zou ik het zelf niet kunnen maar ik vind je vorige reeksen beter , die is gelijk té contrastrijk en minder scherp dan de vorige. Dat is toch de indruk die ik heb
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

    Comment


    • #3
      Re: Allert...

      Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
      al zou ik het zelf niet kunnen maar ik vind je vorige reeksen beter , die is gelijk té contrastrijk en minder scherp dan de vorige. Dat is toch de indruk die ik heb
      je hebt gelijk!!,.. eerst kreeg ik een erg bleke foto op mijn scherm na plaatsing waarna ik 'm 2 tot 3 keer meer verzadigde en de helderheid terug schroefde,tot ie in orde leek. Maar nu, nadat ik de pc terug opstarte kreeg ik ook een te véél verzadigd beeld van het geheel..daarom heb ik 'm vervangen door de onbewerkte versie...bedankt voor de opmerking!..mvg!
      Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

      http://pallenhoven.be

      Comment


      • #4
        Re: Allert...

        Intimistische pose.
        Detail was in sommige andere foto's van deze blauwe beter.
        Ik weet niet : de foto lijkt oké en toch vind ik hem ook niet van het niveau van sommige andere die je hebt laten zien.
        BTW : ik ken het fenomeen hoor, je hebt een prachtlens in handen, een ferme locatie gevonden, je schiet toppers van platen en ineens wordt het weer wat minder. Geen probleem, tijdelijk dipje, niks van aantrekken, gaat over, "been there, done that". Waarmee ik dus niet wil gezegd hebben dat deze foto niet goed is, maar enkel wil zeggen dat je een fase gaat hebben die we allemaal kennen : na de eerste fantastische shots wil je meer en meer en net dan gaat het iets minder. Ik ben er zeker van dat er hier een aantal natuur schieters zijn die perfect weten wat ik bedoel.
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: Allert...

          nieuwe poging om een fantsoenlijk beeld te uppen...lijkt me ietsje beter of niet?


          Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

          http://pallenhoven.be

          Comment


          • #6
            Re: Allert...

            Tja, Elsan noemt het een 'tijdelijk dipje'.

            Ik vind dat de felle kleurtjes van 't beestje beter tot hun recht komen in de zachte achtergrond van de eerste versie.

            Je weet wel: "een kwestie van smaak"!

            Nummerke één dus!
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: Allert...

              De 2e versie vind ik de beste,
              het zijn toch echt mooie kleuren hoor.

              ik moet toch dringend eens eentje gaan op de plaat zetten,
              ik weet er toevallig zitten,maar de tijd ontbreekt me voor het moment,Grrrr.

              Comment


              • #8
                Re: Allert...

                Mooi compo en BG.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                Comment

                Working...
                X