Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 350D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 350D

    Een van deze dagen zou ik mij een nieuwe digitale camera aan willen schaffen meer bepaald een spiegelreflex. Ik werk al meer dan een jaar met een Canon powershot S1 IS, maar de laatste tijd ben ik niet meer tevreden van de foto's die ik hier mee kan maken met amper 3.2mp kan dit toestelletje me niet meer bekoren, waar ik me nog het meest aan stoorde was vanaf het duister werd dat dit toestel problemen had met scherpte stellingen en dat de foto's nogal korrelig werd. Nuja ik heb er mijn pleizer mee gehad.

    De overstap naar een spiegelreflex is eenvoudig, ze zijn gewoon beter, en heb er al foto's mee mogen trekken, en ik vind het gewoon beter.

    Mijn oog is gevallen op de Canon EOS 350D, deze camera voldoet al mijn vereiste, en is toch een cameraatje dat binnen mijn budget valt.

    Nu wil ik toch eens vragen aan jullie, waar ik hier hetgoedkoopst aan kan geraken?
    In mediamarkt staat deze camera met een 18-55 kitlens voor de prijs van €555
    op pixmania staat dezelfde plus draagzak voor €556 maar qua garantie betreft zit ik liever toch bij mediamarkt...

    Dus weten jullie nog plaatsen waar ik aan deze camera geraak voor deze prijs of zelf lager. ik ben van regio Gent.


    MVG
    Garmir

  • #2
    Re: Canon EOS 350D



    nog 1 euro goedkoper
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 350D

      Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
      Haha


      heb nog een vraagje betreffende deze camera. heb ik genoegd aan de standaard kitlens die er bij zit, als je weet dat ik over stap van een powershot S1 IS?

      Comment


      • #4
        Re: Canon EOS 350D

        hoeveel maal zoom is die?

        de kitlens is een 18-55 (3x zoom) vergelijk dit eens met met wat er bij jou op staat?