Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sigma lens 18 -200mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sigma lens 18 -200mm

    Hallo,


    Heeft er iemand ervaringen met deze lens? goede en/of slechte?
    Of raad je aan toch een nikkor lens te opteren boven de sigma

    Ik ga namelijk een Nikon D80 aanschaffen en zoek een allround lens. Ik ben student reclamevormgeving en mijn doeleinden zijn zowel voor het vak fotografie: verschillende/uiteenlopende opdrachten en studio opdrachten. En natuurlijk ook bij het uitwerken van een consept voor een advertentie, wat ook zeer uiteenlopende onderwerpen zijn om te fotograferen.
    Ik heb nog niet direkt het geld om meerdere lenzen aan te schaffen dus ben ik opzoek naar een lens waarmee ik mijn werk zo goed mogelijk kan uitvoeren.
    Welke raad geven jullie me?

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: sigma lens 18 -200mm

    Verplaatst naar gepaster forum . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: sigma lens 18 -200mm

      zoek ook eens naar tamron 18-250 ..
      is nieuwe lens... blijkbaar schijnt deze vrij degelijk te zijn.
      Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

      Comment


      • #4
        Re: sigma lens 18 -200mm

        Ik gebruik de Sigma 18-200 mm met zeer grote voldoening. Voor mij de ideale 'doe alles' lens. Je krijgt veel lens voor een eerlijke prijs.
        Indien je wakker ligt van het stukje tussen 200-250mm kan je voor de Tamron gaan.
        Homo Sapiens Pentaxiensis

        Comment


        • #5
          Re: sigma lens 18 -200mm

          Mijn raad is om als je professioneel wilt gaan werken dit soort rommel nooit te kopen.