Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM als remote

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GSM als remote

    Hoi,

    Is het mogelijk om een Sony-Ericsson te laten werken als remote voor een Pentax Ist DL?
    Zou extreem handig zijn.

  • #2
    Re: GSM als remote

    lees het sticky om te weten wat wel en niet in "software" kan gepost worden

    mvgr
    mod Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

    Comment


    • #3
      Re: GSM als remote

      Ik heb gezocht of dit kon met mijn SE K800i voor mijn Canon 350D, maar dat gaat niet. De eerste de beste universele afstandsbediening gaat wél.
      ______
      www.vue.photo

      Comment


      • #4
        Re: GSM als remote

        Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
        De eerste de beste universele afstandsbediening gaat wél.
        Enig idee op welk merk en toestel de universele AB moet zijn afgesteld? In mijn geval voor een Nikon D70s. En welke toets gebruik je dan?
        Nikon D300
        Tokina 11-16 f/2.8 ; Sigma 18-50 f/2.8 ; Nikkor 35 f/1.8 ; Nikkor 50 f/1.8 ; Sigma 70-200 f/2.8 ; Sigma TC2.0 ; Nikon SB600

        Comment


        • #5
          Re: GSM als remote

          Oorspronkelijk geplaatst door DaRule Bekijk bericht
          Enig idee op welk merk en toestel de universele AB moet zijn afgesteld? In mijn geval voor een Nikon D70s. En welke toets gebruik je dan?
          Ik heb de vraag hier al eens gesteld. Hier vind je normaal wel wat je nodig hebt:

          Een kennis gaf me onlangs een universele afstandsbediening uit den Aldi, die voor haar hifi en tv-apparatuur niet werkte (of ze slaagde er in ieder geval niet in). Enige kans dat ik die voor mijn 350D kan programmeren, en zo ja, welke functies dan wel?
          ______
          www.vue.photo

          Comment


          • #6
            Re: GSM als remote

            Bedankt.

            Comment


            • #7
              Re: GSM als remote

              Geen probleem.
              ______
              www.vue.photo

              Comment

              Working...
              X