Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F1 Spa Francorchamps 16 sep 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • F1 Spa Francorchamps 16 sep 2007

    Daar ik mijn ei niet onmiddellijk kwijt kon, heb ik maar gekozen om dit via het algemeen forum te vragen.
    Mod. indien je een betere plaats weet, verplaats dit dan maar (thanks).

    1 heb mijn zinnen gezet op de F1, al is het maar om alles eens mee te maken en toch een paar foto's te maken ( alhoewel dat een 'paar' zeer zacht uitgedrukt is).
    Nu zit ik met een paar vragen die hopelijk door F1 fans kunnen beantwoord worden.
    1. Als ik opteer voor het volledige weekend voor mij zaterdag en zondag wat heeft deze zaterdag meerwaarde aan het gebeuren is deze dag gevuld of echter beperkt qua bezienswaardigheid ?
    2.Zonder echt zeer zotte bedragen uit te geven waar zijn de beste plaatsen zeker op gebied om toch mooie foto's te maken?
    3. En als laatste kan ik daar met bv een 70-200 iets aanvangen of is dit nog te laag gegrepen?

    met vriendelijke groeten.
    Luc
    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

  • #2
    Re: F1 Spa Francorchamps 16 sep 2007

    La Source aan de binnenkant is een klassieker, maar daar zul je als amateur niet komen ben ik bang. Probeer anders eens Blanchimont, bovenin Eau Rouge of Malmedy. De rest is moeilijk te bereiken/staan hekken voor/te hoge snelheid.

    Toegevoegde waarde van de zaterdag is een ochtendtraining en een uur kwalificatie, en eventueel nevenprogramma.

    Als je vooraf wilt proberen adviseer ik je naar de testdagen te gaan, 10-12 juli. Ik zal daar ook zijn, om op tijd roest kwijt te zijn voor de GP van Duitsland (Spa zit ik liever voor de TV).

    Comment


    • #3
      Re: F1 Spa Francorchamps 16 sep 2007

      Vorig jaar VIPkaartje kunnen versieren voor de 24h.
      La Source is inderdaad indrukwekkende plaats!
      Wij hadden nog het geluk dat er een schuivertje plaatsvond op dat punt!

      Comment

      Working...
      X