Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De sigma, Ik en de ..........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De sigma, Ik en de ..........

    Mussen....




    Het pimpelmeesje




    en de tuinfluiter(als ik het goed heb)



    en? Wat vinden jullie? of
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

  • #2
    Re: De sigma, Ik en de ..........

    Ik vind 'het moment' op 3 het leukst.
    Technisch vind ik de 1ste het mooist.
    Leuke reeks
    Canon-fan
    www.photographypace.be
    blog

    Comment


    • #3
      Re: De sigma, Ik en de ..........

      JEAHHHHH!!! al bijna 100 keer bekeken en 1 reactie.....
      Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

      Comment


      • #4
        Re: De sigma, Ik en de ..........

        mooi in beeld gebracht
        drie mooie

        Comment


        • #5
          Re: De sigma, Ik en de ..........

          Hmmmm zal es een andere plaats moeten gaan zoeken, met andere vogels.....deze zijn idd misschien wat saai..maar ik was hieperdepieper met deze foto's..
          Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

          Comment


          • #6
            Re: De sigma, Ik en de ..........

            - De eerste is een hele mooie qua belichting en detail. Zeker Showcase waardig, al zien we haar/hem liever op een tak(je).
            - De tweede hebben we al van commentaar voorzien in Fotodiscussie (lees vooral de forumregels over dubbelposten!).
            - Bij de derde is het fout gegaan bij het meten van het licht. Spotmeting op één van de vogeltjes had voor meer details gezorgd in het verenkleed van ouder en jong.

            Plaats voorlopig je foto's maar in 'Discussie' of 'Discussie extra'.
            Dit is de afdeling voor de Ooohhh- en Aaahhh-foto's. Opmerkingen i.v.m. techniek en compositie mag je hier niet verwachten.

            In ieder geval blijven posten (en een beetje strenger zijn bij de beoordeling van je eigen foto's)!
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: De sigma, Ik en de ..........

              Je eerste is een hele mooie en zijn plaats hier zeker waard.
              Je derde is een missertje hoor, je meting van het licht gaat daar in de fout en laat ons eigenlijk wat in het ongewisse wat er nu eigenlijk op staat.
              (Niet eens zozeer je lichtmeting op zich als wel de lichtinval).
              In elk geval : goe bezig
              (maar idd wel een beetje kritischer voor jezelf worden nu)
              fotosite

              Comment


              • #8
                Re: De sigma, Ik en de ..........

                Mooie foto's, toch wel. Maar de 3e is volgens mij een Heggemus.
                AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

                Comment

                Working...
                X