Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

defect in scherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • defect in scherm

    sinds een paar dagen toont mijn oude" kodak " is van 30-4-06

    een defect in het scherm er zit een witte streep in en die wordt elke dag groter nu had ik graag eens geweten of er da nog iemand heeft gehad en of er daar iets aan te doen is . Is natuurlijk nog maar juist uit garantie .

    dank bij voorbaat

  • #2
    Re: defect in scherm

    Je hebt nog garantie tot 30-4-2008. Garantie op fabrieksfouten en dergelijke is namelijk 2 jaar !

    Comment


    • #3
      Re: defect in scherm

      ben je dit zeker van de garantie staat op papier maar 1 jaar en ben terug naar de winkel geweest en die zei dat het buiten garantie was en zou me zo'n 200 euro kosten .

      Comment


      • #4
        Re: defect in scherm

        niemand die kan helpen

        link met foto

        Comment


        • #5
          Re: defect in scherm

          Oorspronkelijk geplaatst door dietere Bekijk bericht
          niemand die kan helpen
          link met foto
          http://board.carstyling.net/showthread.php?t=65105
          Ik moet inloggen om de foto te zien ... niet echt interessant.

          Maar kocht je het toestel als particulier in een Belgische winkel? Indien ja, dan heb je 2 jaar wettelijke waarborg wat ze ook zeggen en wat er ook op papier staat.
          Kocht je het toestel in een ander land, dan is het heel vaak maar 1 jaar garantie ... da's het voordeel dat je doet als je bij aankoop enkele Eurotjes wil uitsparen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: defect in scherm

            hij is binnen na veel weg en weer gebel en gezeur van die winkel naar de beuckelaere . Had met die mensen gebeld en zeiden dat de winkel in fout was .Alvast merci

            Comment

            Working...
            X