Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe lens gekocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe lens gekocht

    na lang wikken en wegen en mezelf scheelkijken op het forum heb ik als aanvulling op mijn kitlenzen 18-70 en 70-300 , en de 60 2.8 dan toch uiteindelijk de Tamron 18-250 gekocht.
    Ik zocht een aanvulling ( of vervanging ) in het telegamma , maar als ik dan bekijk hoeveel ik die tele maar gebruik...Nu staat er wel een Kenia-safari op het programma , maar mijn 70-300G zal het moeten redden . Om daarvoor speciaal een lichtgevoelige of sterkere lens te kopen die nadien toch zelden zal gebruikt worden ...Aan zee heb ik met die 70-300 al mooie dingen kunnen doen , als het licht redelijk is ,en dan nog...Normaal ging ik kijken voor de nieuwe 70-300 VR , maar de fotoboer zei dat mijn foto's hetzelfde gingen zijn. De lichtsterkte van die lens is gelijk aan de kitlens, en ik heb een vaste hand , zodat de VR functie niet zo'n noodzaak was .
    Ik heb voordien ook al de 18-200 VR op mijn D70 gezet in de winkel , maar door alle post's te lezen was ik niet overtuigd ...de Tamron is dan toch veel goedkoper.
    Mijn eerste indruk : je ziet toch dat die 50mm van de 70-300 een verschil maakt t.o.v. de 250 van de Tamron , niet in kwaliteit maar in bereik .We gaan wel zien ....ik hou jullie op de hoogte .
    Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.
Working...
X