Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Net voor ze helemaal openstonden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Net voor ze helemaal openstonden

    Na nu toch al een tijdje (2 jaar) foto's te zitten trekken, vandaag mijn eerst op dit forum... commentaar mag/moet!
    PS: ik ben maar een amateur)



    Cameramodel: Nikon D50
    Lens:105mm f/2.8 Sigma
    Sluitertijd: 1.5 sec
    Diafragma:f/32
    ISO: 400
    Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

  • #2
    Re: Net voor ze helemaal openstonden

    Oeps, niks op de foto is scherp???

    Comment


    • #3
      Re: Net voor ze helemaal openstonden

      Oorspronkelijk geplaatst door starengine Bekijk bericht
      Oeps, niks op de foto is scherp???
      Inderdaad, da's jammer, want het idee was niet slecht. Blijven oefenen!
      PS: kun je uitleggen waarom je hier f/32 gebruikte?
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • #4
        Re: Net voor ze helemaal openstonden

        Oorspronkelijk geplaatst door starengine Bekijk bericht
        Oeps, niks op de foto is scherp???
        toch niet slecht,blijven verder doen
        al doende leert men

        Comment


        • #5
          Re: Net voor ze helemaal openstonden

          Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
          Inderdaad, da's jammer, want het idee was niet slecht. Blijven oefenen!
          PS: kun je uitleggen waarom je hier f/32 gebruikte?
          Zelfde comment.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Net voor ze helemaal openstonden

            Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
            Inderdaad, da's jammer, want het idee was niet slecht. Blijven oefenen!
            PS: kun je uitleggen waarom je hier f/32 gebruikte?