Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

raad voor eos 400d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • raad voor eos 400d

    graag had ik jullie mening .was van plan de canon eos 400d tekopen met de volgende lenzen er bij een 18-55mm-sigma 70-300f/4,0-5,6 dg apo.wat is jullie ervaring hier me . ik ben maar begineling digitaal wel al paar spiegel reflex gehad.en hobby is autosport .rally en motorsporten .daar voor nodig dus .groetjes benn

  • #2
    Re: raad voor eos 400d

    Ik heb de 400d met dezelfde lenzen vanaf januari 2007. Mijn ervaring is dat je heel veel opnames moet hebben gemaakt (en dan natuurlijk niet in de automatische stand) om foto's te maken op een manier zoals ik me dat had voorgesteld. Er zitten nog heel veel onscherpe foto's tussen en de instellingen staan dan net niet zo dat er een goede foto uit komt. Maar ik troost mij met de gedachte dat op het forum vaak foto's voorbijkomen van mensen die ook zo zijn begonnen en nu behoorlijke foto's tonen. Dus ik denk met veel geduld gaat het lukken om mooie foto's te maken. Hiervoor deed ik het alleen met de Powershot S2 IS en ook dat duurde heel even voor ik ervan uit kon gaan dat ik alle instellingen goed had staan als ik een foto maakte.
    www.janbos.net

    Comment

    Working...
    X