Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM of Camera ? Show some pic's please!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GSM of Camera ? Show some pic's please!!

    Nieuw van Sony Ericsson de K850i een zogezegde "cameraphone" van maar even 5 megapixel . Met alle mogelijke fotofuncties, red-eye, beeldstabilisatie, zoom, PhotoFix, Picturebridge, xenonflits, bloggen enz... 40 MB intern geheugen en kaart van 512 MB meegeleverd.
    Als de mensen van Sony Ericsson nu deze toestellen aan 1/2 prijs geven aan BD'ers dan is dat logisch
    Nu kan men niet meer zeggen, ik had geen toestel bij!

    http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...id=0&pid=10868

    Spijtig genoeg nog geen prijs bekend!
    Last edited by Petronix; 23 juni 2007, 15:01. Reden: Uitbreiden naar testforum

  • #2
    Re: GSM of Camera ?

    de nokia n95 pakt ook 5mp foto's enneh, die kunnen in de verste verte nog niet tippen aan mijn 3jaar oude 4mp pentax compactje hoor...

    toch ben ik blij te zien dat SE terug op het goede pad is wat betreft uiterlijk van hun gsm's want met die w880i hebben ze toch serieus de bal misgeslaan
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: GSM of Camera ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
      de nokia n95 pakt ook 5mp foto's enneh, die kunnen in de verste verte nog niet tippen aan mijn 3jaar oude 4mp pentax compactje hoor...

      toch ben ik blij te zien dat SE terug op het goede pad is wat betreft uiterlijk van hun gsm's want met die w880i hebben ze toch serieus de bal misgeslaan
      ja nokia
      dien ericson is een sony cybershot in gsm jasje :]
      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • #4
        Re: GSM of Camera ?

        Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
        ja nokia
        dien ericson is een sony cybershot in gsm jasje :]
        ja da zeiden ze ook van de sonyericsson k800i, maar mijnen n73 pakt dan nog schonere foto's hoor
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: GSM of Camera ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
          ja da zeiden ze ook van de sonyericsson k800i, maar mijnen n73 pakt dan nog schonere foto's hoor



          Hier op ware grote

          Dit is een foto genomen met een SE K750i

          Niet slecht voor een GSMmeke
          Mvg,
          SW
          BD1071BE

          Comment


          • #6
            Re: GSM of Camera ?






            2 van m'n GSM foto's, getrokken met een K800i. Het is dus inderdaad een fiet dat de GSM's de compact cam's van vandaag gaan inhalen en daar eigenlijk best goed in slagen... maar ze zijn natuurlijk nog altijd niks vergelijken met een digicam met echte lens


            edit: oeps border staat er rond, automated photoshop action :P naja, doet er verder niks toe
            I will harness all available light with super-fast aperture lenses

            Comment


            • #7
              Re: GSM of Camera ?

              Fijn dat er hier wat foto's worden getoond, daar dit toch ook over zuivere fotografie gaat weliswaar met een gecombineerd toestel.
              Eerlijk moet ik zeggen viel mijn open van verbazing. Dit resultaat mag gezien worden. Als andere zich geroepen voelen laat maar zien ...(als dit mag ) Ik stond wat twijfelachtig tegenover de kwaliteit van wat ik tot nu toe gezien had met gsm's. Misschien dat andere merken ook iets tonen

              Comment


              • #8
                Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                ok, in zulke ideale omstandigheden omstandigheden kan je inderdaad magnifieke foto's pakken met een gsm
                maar vanaf er iets te weinig licht of te veel beweging is... dan laat een gsm het wel afweten hoor...

                natuurlijk heb ik met mijn k750i en dergelijke fantastische foto's kunnen nemen... maar geef mij voor het moment nog maar een compactje ipv een gsm op een drukke zweterige fuif...

                kben nu wel benieuwd naar de foto's van die k850i...
                5DmkIII en wat glas

                Comment


                • #9
                  Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                  maar geef mij voor het moment nog maar een compactje ipv een gsm op een drukke zweterige fuif...
                  dat zijn inderdaad moeilijke omstandigheden maar zelfs dan... dit zijn enkele shots uit de overpoort in gent op donderdag avond. Zoals je ziet redelijk wat ruis maar op de eerste drie fotos is goed te zien hoe in een donker café de flits op de K800i dus wel zeer goed werkt. De volgende foto's zijn genomen op straat in het donker.

















                  EDIT MOD Franciskine : Foto's achter een linkje gezet om het aantal beperkt te houden en de leesbaarheid va het topic te behouden . . .


                  Je kunt dus wel redelijk wat ruis zien hier en daar maar eigenlijk vind ik dat niet eens zo erg op foto's van fuiven.. het zijn voor mij immers maar snapshots, geen fotografische hoogstandjes
                  Last edited by Franciskine; 24 juni 2007, 19:43.
                  I will harness all available light with super-fast aperture lenses

                  Comment


                  • #10
                    Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                    Hey, "PJH", is die foto toevallig genomen op het kruispunt van de Aalterbaan aan de afslag naar Maldegem?
                    Last edited by leonbidon; 24 juni 2007, 08:39.

                    Comment


                    • #11
                      Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                      Heb sinds kort ook een K800i en die fotos vallen wel mee mits er geen beweging is....
                      Heb ook een powershot G7 maar daar kan een gsm nog steeds niet aan tippen vind ik.
                      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                      Comment


                      • #12
                        Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht
                        Hey, "PJH", is die foto toevallig genomen op het kruispunt van de Aalterbaan aan de afslag naar Maldegem?
                        Yep, denk ik er ook van, is hier 500 m vandaan
                        Canon 10D, glass, flashes & extra's
                        Fuji S602Z & extra's
                        www.CooMa.be BD0176BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                          Nog een K800i foto:

                          "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                          Comment


                          • #14
                            Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                            Ik ben wel onder de indruk van de scherpte van die GSM-foto's...

                            Comment


                            • #15
                              Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                              alé dan, we zullen der hier ook ne keer een paar zetten


                              deze is met de p990i (2mp)




                              en deze met de n73 (3,2mp)




                              en deze met de nokia 5500 (2mp)

                              5DmkIII en wat glas

                              Comment

                              Working...
                              X