Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bonte specht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bonte specht

    Wel,

    Soms heb je pech en geluk samen. Lekker aan het ontbijt totdat iedereen opeens gefascineerd naar buiten kijkt. Dan kijk je ook maar eens om en dan zie je een bonte specht die een jong aan het voeden is met de pinda's waar normaal de koolmezen aan het ruzien zijn.
    Dus dan pak je snel de kamera en probeert wat plaatjes te schieten.
    Tijdens het fotograferen kom je er dan achter dat de ISO nog op 400 staat , totaal verkeerd programma .... Maar goed, dit zijn dan geen plaatjes met een grote WOW-faktor zoals ik die hier toch veel zie en (ook) probeer te maken.
    Maar ergens moet je beginnen





    Evt tips over betere compo zijn welkom ( al is dit dan denk ik niet het juiste forum voor )
    Dit is/zijn als ik het goed heb de grote bonte specht (met jong)

    Grtz

    Bryan
    Last edited by B-man; 22 juni 2007, 16:40. Reden: vergeten
    Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

  • #2
    Re: Bonte specht

    goeie waarnemingsfoto, maar daar houdt het op voor mij...
    scherpte is goed, maar de foto is veel te verwarrend, de dieren komen niet los van de achtergrond, en ze staan iets te veel naar rechts.
    Ik zou zeggen probeer volgende keer dichterbij te geraken, ik heb ze deze winter op 4-5m voor mijn neus gehad, en zelfs al dichter, maar toen had ik mn toestel niet bij...
    One life, live it!
    vernieuwde site: natuurbeeld

    Comment


    • #3
      Re: Bonte specht

      Mooie waarneming, wij hebben er hierthuis ook 1. Maar is me nog niet gelukt hem vast te leggen.

      Comment


      • #4
        Re: Bonte specht

        mmmmmmm ik ga ook eens kijken achter pindanootjes

        nog zo'n dingen die spechten willen?

        btw goeie waarneming foto's idd minder
        [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

        Comment


        • #5
          Re: Bonte specht

          Grote Bonte Specht (man en juveniel).
          Zoals al gezegd : mooi als waarneming.
          fotosite

          Comment

          Working...
          X