Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem met Nikon Coolpix 5000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probleem met Nikon Coolpix 5000

    Het toestel blijkt niet meer te focussen, geen monitoringbeeld, geen beeld op de CF.
    Leg ik dat toestel paar dagen in de kast, dan doet ie het weer net alsof er niks aan de hand is.

    Zou dit iets kunnen te maken hebben met de batterij?

    Iemand iets soortgelijks meegemaakt?

    Het toestelletje was mij nog dienstig voor links en rechts een familiekiekje.

    Thx bij voorbaat.

  • #2
    Re: probleem met Nikon Coolpix 5000

    de oorzaak kan aan de batt.liggen.

    Comment


    • #3
      Re: probleem met Nikon Coolpix 5000

      Oorspronkelijk geplaatst door mtb Bekijk bericht
      de oorzaak kan aan de batt.liggen.
      Maar evengoed niet aan de batterij liggen, maar het lijkt meer op wat anders dan een batterijstoring. Het is toch garantie.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: probleem met Nikon Coolpix 5000

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Het is toch garantie.
        Garantie geldt hier waarschijnlijk niet meer. Ik denk dat dit een model is uit 2001 of 2002?

        Comment


        • #5
          Re: probleem met Nikon Coolpix 5000

          Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
          Garantie geldt hier waarschijnlijk niet meer. Ik denk dat dit een model is uit 2001 of 2002?
          Ik had er een Ptje voor bedacht......
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: probleem met Nikon Coolpix 5000

            Hallo

            Ik heb juist hetzelfde meegemaakt met een Coolpix 5700. Was de sensor die problemen gaf. Is een gekend probleem en gratis hersteld bij Nikon buiten de garantieperiode.
            ___________________________________
            JeanP BDO742BE Nikon D700 en D3X+ Nikkor en Sigma lenzen.

            Comment


            • #7
              Re: probleem met Nikon Coolpix 5000

              Ik had een ingesprek in de fotoshop waar ik het toestel destijds gekocht heb.
              Het blijkt dat Nikon inderdaad dat toestel ondanks dat de garantie reeds lang verstreken is nog gratis zal herstellen.
              Volgende week breng ik hem naar de fotozaak.
              Als er iemand belangstelling heeft over het verdere verloop, geeft hij/zij maar een seintje.

              Bedankt.

              Comment


              • #8
                Re: probleem met Nikon Coolpix 5000

                Oorspronkelijk geplaatst door oehoe Bekijk bericht
                Ik had een ingesprek in de fotoshop waar ik het toestel destijds gekocht heb.
                Het blijkt dat Nikon inderdaad dat toestel ondanks dat de garantie reeds lang verstreken is nog gratis zal herstellen.
                Volgende week breng ik hem naar de fotozaak.
                Als er iemand belangstelling heeft over het verdere verloop, geeft hij/zij maar een seintje.

                Bedankt.
                Spijtig genoeg vind ik factuur niet meer terug + de winkel Tuyttens ( Roeselare) bestaat al een tijdje niet meer!

                Comment


                • #9
                  Re: probleem met Nikon Coolpix 5000

                  Spijtig genoeg vind ik factuur niet meer terug + de winkel Tuyttens ( Roeselare) bestaat al een tijdje niet meer!
                  Gewoon contact opnemen met Nikon belgié, aangezien het om een defect gaat dat ook buiten de garantie wordt hersteld, zou dat normaal geen probleem mogen zijn.
                  Tuytens bestaat nog te Brugge.
                  Last edited by Guest42; 13 juli 2007, 14:26.

                  Comment


                  • #10
                    Re: probleem met Nikon Coolpix 5000

                    Dat mag geen probleem zijn. Ik had ook het factuur niet meer. Men heeft er zelfs niet naar gevraagd. Het is een erkende constructiefout van die sensor (slechte lijm). Gewoon Nikon Belgium contacteren of binnenbrengen bij een erkende verdeler.

                    Mvg

                    Jean-Pierre
                    ___________________________________
                    JeanP BDO742BE Nikon D700 en D3X+ Nikkor en Sigma lenzen.

                    Comment

                    Working...
                    X