Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 groene veldsprinkhanen en een libel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2 groene veldsprinkhanen en een libel

    Tijdens een tochtje door t hageven (Neerpelt, Grote Heide) ook eens wat opzoek gegaan naar macrospots van sprinkhanen.

    Daar kwamen de volgende uit:
    1: (en ook mn persoonlijke favoriet)

    voordien : http://users.skynet.be/fa569294/foto...haan macro.jpg

    2:


    Toen ik terug naar huis wou ook eens even achter het gebouw van "De Wulp" gaan zien, toen ik daar wat aan het rond kijken was ging er plots op een metertje van mij een libel rustig neer zitten (hangen): Ik dacht eerst "verdorie k heb mn tas met materiaal al in mn auto gelegd" maar gelukkig had k mn camera wel nog rond mn nek:



    en dan nog de vraag of volgende eventueel mooier is kwa compo (recht ipv iet wat schuin zoals het beestje effectief zat)
    Libel 2

    Alvast bedankt voor jullie gedachten / meningen / commentaren.
    Last edited by Johaninho; 21 juni 2007, 22:23.
    Mvg,
    Johan

  • #2
    Re: 2 groene veldsprinkhanen en een libel

    Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar je derde foto En van mij mag ze gerust wat scheef hangen die libel.
    Bij de eerste vind ik de kleuren een beetje te hard, als je begrijpt wat ik bedoel
    En met je tweede foto loopt er iets fout: alleen een deel van het bovenste is zichtbaar Heb geprobeerd om ze rechtstreeks te openen op je adres bij skynet, maar ook daar hetzelfde
    'k Zou ze anders wel eens volledig willen zien
    Rudi
    Fuji XT-4 en wat glas
    Web: Flickr

    Comment


    • #3
      Re: 2 groene veldsprinkhanen en een libel

      Oorspronkelijk geplaatst door Yammee Bekijk bericht
      Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar je derde foto En van mij mag ze gerust wat scheef hangen die libel.
      Bij de eerste vind ik de kleuren een beetje te hard, als je begrijpt wat ik bedoel
      En met je tweede foto loopt er iets fout: alleen een deel van het bovenste is zichtbaar Heb geprobeerd om ze rechtstreeks te openen op je adres bij skynet, maar ook daar hetzelfde
      'k Zou ze anders wel eens volledig willen zien
      Mja die eerste is idd hard :|
      Op mn scherm van laptop komt die zachter uit dan op dit scherm. Eens opnieuw doen.

      Mn plaats op skynetserver is vol vandaar dat die foto er niet geheel opstond. Nu opnieuw geplaatst.
      Mvg,
      Johan

      Comment


      • #4
        Re: 2 groene veldsprinkhanen en een libel

        2 is mooi,1 is knap maar 3 vind ik super!
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: 2 groene veldsprinkhanen en een libel

          Nr 3
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

          Comment


          • #6
            Re: 2 groene veldsprinkhanen en een libel

            Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
            2 is mooi,1 is knap maar 3 vind ik super!
            zelfde mening hier
            mvg,jacky
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

            Comment

            Working...
            X