Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke camera moet ik kiezen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke camera moet ik kiezen?

    Hallo!

    Ik ben enorm geïnteresseerd in fotografie... Daarom heb ik besloten om een digitaal reflexcamera te kopen! Ik ben een beginner, ik ken er echt nog niets van :-s Ik heb er wel al boeken over gelezen...
    Ik zou graag een NikonD70 willen kopen! Het is mss een oud model maar toch voor beginners niet? Raden jullie mij iets anders aan?

    Het zou ook altijd fijn zijn om iemand te vinden die mij bv. via msn wat kan begeleiden in de wereld van de fotografie :-) Af en toe een leuk gesprekje over fotografie... Zou leuk zijn!

    Graag reacties...

    Greetz, Naiky

  • #2
    Re: Welke camera moet ik kiezen?

    hey naiky,

    welkom op het forum!

    mijn raad : ga inderdaad voor D70s of D50 als beginner als je nikon kiest.
    Indien je canon of nikon kiest qua merk kan je veel lenzen tweedehands aanschaffen.
    Body speelt zo'n rol niet.. Echter de lenzen welke je zal aanschaffen wel..
    Bvb Nikon 18-70 is tweedehands wel een toplensje voor een beginner.
    Mensen doen deze weg als ze deze ooit in kit gekocht hebben..
    Daarna kopen ze pro lensjes met meer lichtsterkte !

    als je graag iets meer info hebt .. just pm me !
    heb deze keuze als beginner ook moeten maken..
    tot op heden geen spijt van D50..
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

    Comment


    • #3
      Re: Welke camera moet ik kiezen?

      Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
      hey naiky,
      als je graag iets meer info hebt .. just pm me !
      Waarom PM'en ? Zo loop je een beetje de essentie van een forum mis, niet ?
      Fotolog -DevLog

      Comment


      • #4
        Re: Welke camera moet ik kiezen?