Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograferen parkieten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotograferen parkieten

    Beste fotoliefhebbers,

    Hier een kleine oproep.

    Op een zondag in augustus (datum moet nog vastgelegd worden) hebben wij een ontmoetingsdag van het parkietenforum. Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die zich geroepen voelen om op deze dag mooie foto's te maken van parkieten en papegaaien.

    Voor onze forumleden zou het een uitgelezen kans zijn om onze prachtige vogels op foto te verkrijgen. En ik denk dat het voor sommige liefhebbers van dit forum misschien ook wel een leuke kans is om deze vogels te fotograferen.

    Wij zouden van onze kant een ruime voliere voorzien waarin de vogels kunnen geposeerd worden op een tak of stuk hout, de rest zou ik aan julie willen overlaten.

    Ik hoop echt dat er enkele mensen geintresseerd zijn in deze mogelijkheid.

    Ik ben zelf een beginnend amateurfotograaf en meer ervaren parkietenliefhebber en hoop dan ook op deze dag heel wat bij te leren over m'n beide hobby's.

    reacties zijn steeds welkom via PM.
    Nikon D90 - Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6 G ED VR

  • #2
    Re: fotograferen parkieten

    zeer zeker!

    laat me maar iets weten
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: fotograferen parkieten

      en waar zou dit dan doorgaan ?? indien de afstand niet te ver is heb ik ook wel interesse ..... leuk initiatief in elk geval

      Comment


      • #4
        Re: fotograferen parkieten

        hmm, ik heb hier 'second thoughts' bij. In tegenstelling tot roofvogels op shows zijn dit soort parkieten niet echt de drukte gewoon. Kans is groot dat ze een schrik houding gaan aannemen en waarschijnlijk flink wat stress gaan ontwikkelen.

        Maar goed, 't zijn jullie vogels
        --
        Play Drakensang - a free online mmorpg

        Comment


        • #5
          Re: fotograferen parkieten