Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograferen parkieten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotograferen parkieten

    Beste fotoliefhebbers,

    Hier een kleine oproep.

    Op een zondag in augustus (datum moet nog vastgelegd worden) hebben wij een ontmoetingsdag van het parkietenforum. Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die zich geroepen voelen om op deze dag mooie foto's te maken van parkieten en papegaaien.

    Voor onze forumleden zou het een uitgelezen kans zijn om onze prachtige vogels op foto te verkrijgen. En ik denk dat het voor sommige liefhebbers van dit forum misschien ook wel een leuke kans is om deze vogels te fotograferen.

    Wij zouden van onze kant een ruime voliere voorzien waarin de vogels kunnen geposeerd worden op een tak of stuk hout, de rest zou ik aan julie willen overlaten.

    Ik hoop echt dat er enkele mensen geintresseerd zijn in deze mogelijkheid.

    Ik ben zelf een beginnend amateurfotograaf en meer ervaren parkietenliefhebber en hoop dan ook op deze dag heel wat bij te leren over m'n beide hobby's.

    reacties zijn steeds welkom via PM.
    Nikon D90 - Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6 G ED VR

  • #2
    Re: fotograferen parkieten

    zeer zeker!

    laat me maar iets weten
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: fotograferen parkieten

      en waar zou dit dan doorgaan ?? indien de afstand niet te ver is heb ik ook wel interesse ..... leuk initiatief in elk geval

      Comment


      • #4
        Re: fotograferen parkieten

        hmm, ik heb hier 'second thoughts' bij. In tegenstelling tot roofvogels op shows zijn dit soort parkieten niet echt de drukte gewoon. Kans is groot dat ze een schrik houding gaan aannemen en waarschijnlijk flink wat stress gaan ontwikkelen.

        Maar goed, 't zijn jullie vogels
        --
        Play Drakensang - a free online mmorpg

        Comment


        • #5
          Re: fotograferen parkieten

          terechte opmerking perrush, maar wil toch even opmerken dat het hier vooral om TT-vogels gaat, deze vogels zijn toch wel enige drukte en belangstelling gewoon.

          uiteraard gaat het welwezen van onze parkieten en papegaaien voor!!!

          het gaat door in zandhoven, nabij antwerpen.

          voor meer details PM aub.
          Nikon D90 - Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6 G ED VR

          Comment


          • #6
            Re: fotograferen parkieten

            Hier ook wel interesse, Zandhoven is niet te ver voor mij . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: fotograferen parkieten

              nog eens even onder de aandacht brengen...

              heb al 2 kandidaten, zou graag nog een derde hebben.

              echt een uitgelezen kans om enkele prachtige kromsnavels te fotograferen...
              Nikon D90 - Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6 G ED VR

              Comment

              Working...
              X