Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

klein urgent vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • klein urgent vraagje

    Gasten,
    een klein en urgent vraagje want zit in examens. zaterdag direct na m'n examens vertrek ik voor een 4 dagjes naar Porto, waar een vriend op Erasmus zit en ik wil natuurlijk m'n machien meedoen. Dus hoe zit dat nu (want ik vind het in eerste zicht niet terug precies) als je je handbagage laat screenen op de luchthaven, was da niet schadelijk voor je toestel ofzo? of heb ik dat mis....

    bedankt alvast ze....
    http://www.pbase.com/pedro81/root

  • #2
    Re: klein urgent vraagje

    Is niet schadelijk. Alleen opletten voor filmrolletjes. Sommige oude scanners kunnen deze beschadigen.
    Maar ik vermoed dat je een digitaal toestel hebt...geen probleem dus.
    palenta !!

    Comment


    • #3
      Re: klein urgent vraagje

      Ik ben benieuwd, zit met dezelfde vraag maar heb iets langer tijd.
      Ik denk het niet want anders zagen we hier geen mooie foto's uit verre bestemmingen van landgenoten... Ook voor de inhoud van de geheugenkaartjes geen probleem?

      Wat ik wel vernam is dat je fotomateriaal soms bijgerekend wordt in gewicht van je handbagage, zelfs al hangt je camera om je hals en zitten je lenzen in je jaszak, alles uitladen...?

      Iemand ervaring mee?
      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
      BE-Wommelgem
      .: 20D & D700 :.

      Comment


      • #4
        Re: klein urgent vraagje

        Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
        Ik ben benieuwd, zit met dezelfde vraag maar heb iets langer tijd.
        Ik denk het niet want anders zagen we hier geen mooie foto's uit verre bestemmingen van landgenoten... Ook voor de inhoud van de geheugenkaartjes geen probleem?

        Wat ik wel vernam is dat je fotomateriaal soms bijgerekend wordt in gewicht van je handbagage, zelfs al hangt je camera om je hals en zitten je lenzen in je jaszak, alles uitladen...?

        Iemand ervaring mee?
        ja, dat vraag ik mij ook af
        mijn volle fototas zou veel te dik zijn om mee te mogen als handbagage dus ik zou zoveel mogelijk rond mijn nek hangen en in de zak steken...maar mag dat?
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: klein urgent vraagje

          fotomateriaal dat je meeneemt op het vliegtuig wordt als handbagage aanzien, je moet dus met die regels rekening houden (grootte en gewicht). Rond je hals hangen zal niet helpen.
          En neen de scanners zijn niet schadelijk voor je toestel of kaartjes

          Comment

          Working...
          X