Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avondschool fotografie antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Avondschool fotografie antwerpen

    Hallo iedereen,

    Ik ga vanaf september eindelijk beginnen met avondschool fotografie en dit in http://www.tna.be/CVO/index_fotografie.htm. Nu was mijn vraag of er mensen zijn die deze opleiding al gevolgd hebben en zoja of ze er tevreden over zijn of dat er hier iemand kent die dit heeft gedaan. Ik ben er al twee keer langsgeweest voor info en dergelijke en alles viel goed mee. In augustus is er een infodag waar ik ook naartoe ga om nog een laatste keer genoeg informatie te kunnen vergaren.

    Als er mensen zijn die ook nog een school zoeken en dit lijkt hun wat kan ik ze wel aanraden om hun snel in te schrijven (320€ + extra kosten gedurende het jaar maar volgens de school is dat niet veel), want er zijn maar 16 plaatsen.

    Alvast bedankt,

    Stefan
    Canons Eos 350D
    - Sigma 18-55mm f2.8 DC EX
    - Canon 55-200mm

  • #2
    Re: Avondschool fotografie antwerpen

    Is het enkel avondschool dat je hier kunt volgen? En is dit nog steeds in de Londenstraat?
    Ik had me nl. op voorlopige basis reeds ingeschreven in de KdG Hogeschool voor een opleiding, maar na een aantal minder goede zaken erover gehoord te hebben begin ik wat te twijfelen....

    Zijn er maar 16 studenten toegelaten of nog 16 plaatsen beschikbaar?

    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Avondschool fotografie antwerpen

      Voor zover ik weet is het enkel avondschool en ja, nog steeds in de londenstraat. Ik heb ook eerst gedacht aan KdG maar omdat ik er vroeger een tijdje heb gezeten en de ervaringen niet altijd even denderend waren heb ik toch maar gepast. Over die plaatsen wisten ze mij te zeggen dat er maar 16 worden toegelaten, en dat als je je pas inschrijft vanaf augustus (eind juli zelfs) dat de kans groot is dat je niet meer binnen kan dus ik en een ander forummember hier hebben ons al ingeschreven. Je kunt nog altijd tijdens de infodag (28 augustus) je inschrijving annuleren mocht het je echt niets zeggen en dan wordt het volledige bedrag terug gestort.

      Hopelijk heb je hier iets aan.

      Groetjes,
      Canons Eos 350D
      - Sigma 18-55mm f2.8 DC EX
      - Canon 55-200mm

      Comment


      • #4
        Re: Avondschool fotografie antwerpen

        Ik heb me ingeschreven voor "basis fotografie" in Lokeren. Slechts 64 euro (+ ... voor de boeken) : 1 avond (3u45min) per week gedurende een half jaar. Ook andere fotografiecursussen zijn hier te volgen tegen deze lage prijs.

        Groeten, Tom.

        Comment


        • #5
          Re: Avondschool fotografie antwerpen

          Niemand al eens deze cursus gevolgd?? Of zal ik de eerste zijn? zoja, dan zal ik een uitgebreid verslag maken voor diegenen achter mij
          Canons Eos 350D
          - Sigma 18-55mm f2.8 DC EX
          - Canon 55-200mm

          Comment


          • #6
            Re: Avondschool fotografie antwerpen

            Oorspronkelijk geplaatst door StefanDH Bekijk bericht
            Voor zover ik weet is het enkel avondschool en ja, nog steeds in de londenstraat. Ik heb ook eerst gedacht aan KdG maar omdat ik er vroeger een tijdje heb gezeten en de ervaringen niet altijd even denderend waren heb ik toch maar gepast. Over die plaatsen wisten ze mij te zeggen dat er maar 16 worden toegelaten, en dat als je je pas inschrijft vanaf augustus (eind juli zelfs) dat de kans groot is dat je niet meer binnen kan dus ik en een ander forummember hier hebben ons al ingeschreven. Je kunt nog altijd tijdens de infodag (28 augustus) je inschrijving annuleren mocht het je echt niets zeggen en dan wordt het volledige bedrag terug gestort.

            Hopelijk heb je hier iets aan.

            Groetjes,
            Bedankt voor de verduidelijking! Weet je toevallig of er vakbeschirjvingen online staan? Ik lijk er alleszins geen te vinden ... Ik zou graag de vakken eens vergelijken met deze aan de KdG Hogeschool.

            Comment


            • #7
              Re: Avondschool fotografie antwerpen

              Bij de info van de richting fotografie staat wel wat maar echte inhoudelijke zaken over de verschillende vakken niet. Maar ze wijzen hun eigen wel grotendeels zelf uit. Initiatie z/w, digitale beeldverwerking, gesch. v/d fotografie, portret, natuur, architectuur, ... alles zal wel aan bod komen.
              Canons Eos 350D
              - Sigma 18-55mm f2.8 DC EX
              - Canon 55-200mm

              Comment

              Working...
              X