Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorzetlens Raynox DCR250

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voorzetlens Raynox DCR250

    Beste BD-ers
    Wie heeft er laatstleden een Voorzetlens Raynox DCR250 aangekocht en waar, want in veel winkels zijn ze op bestelling bij de leveranciers!
    En kunt U ook zeggen waar ik ze op dit ogenblik zonder te wachten een kan aankopen?
    Mvg
    Eskavezet

  • #2
    Re: Voorzetlens Raynox DCR250

    Mocht ik het weten, 'k zou het je onmiddellijk zeggen.

    Bij Konijn vertelde men mij dat zij de enige invoerder van Raynox zijn. Als zij uitverkocht zijn, dan de anderen ook.
    Geduldig afwachten dus (net als ik). Levering was voorzien voor de laatste week van juni.
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

    Comment


    • #3
      Re: Voorzetlens Raynox DCR250

      Heb onlangs een DCR250 gekocht via bhphotovideo.com. Koop daar wel vaker spullen en bevalt erg goed.

      Voor foto's met deze voorzetlens (op mijn Sony 50 mm lens (bij.jpg) en op sony 18-70 lens (andere foto's) ), kijk hier: http://public.fotki.com/Taimus/natuur/close-ups/

      De macro-voorzet werkt goed. Je kan redelijk dicht op je object komen. Ik heb geen ervaring met echte macro-lenzen, maar dit komt redelijk in de buurt geloof ik.

      Comment


      • #4
        Re: Voorzetlens Raynox DCR250

        Ik heb vandaag bij Konijnenberg in Turnhout de Raynox DCR-150 gekocht (de 250 blijkt zowat in alle webshops in Europa in bestelling te zijn). Maar alla een mens moet ergens mee beginnen... Ik heb hem meteen op mijn één week oude Lumix FZ50 geklemd en huppekee, mijn tweede opname zag er al zo uit (F11, tafelstatiefje en TL-licht, witbalans wel even gekalibreerd op de lamp). Kan er toch al mee door, niet?

        Panasonic FZ50 - UV-filter - Raynox 150 & 6600PRO - 2x batt. - 2x Extreme III 2GB - Manfrotto 718B - SMW-RS1 draadontsp.
        vr. gr. DOOV

        Comment

        Working...
        X