Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photo Ciné House Mag gesloten worden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photo Ciné House Mag gesloten worden

    hallo iedereen


    Ik ben nog niet lang actief op dit board doch heb ik reeds veel gelezen op het forum. Ik had graag geweten of iemand ervaring heeft met Photo Ciné House. Het is een winkel gelegen op de zuidstraat te Brussel.
    Last edited by mont@n@; 28 juni 2007, 17:58.

  • #2
    Re: Photo Ciné House

    Even verplaatst naar gepaster forum . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Photo Ciné House

      Ik verwar altijd de twee winkels op het einde van de Zuidstraat. Ik vermoed dat Photo Ciné House diegene is die het dichtst gelegen is bij de Place Rouppe. Desalniettemin heb ik met beide winkels zeer goede ervaringen. Ik heb in beide winkels tweedehandsmateriaal gekocht aan redelijke prijzen. De kwaliteit was zeer goed en de service zelfs nog beter. Beide verkopers houden van hun job en hebben een zeer gedegen kennis. Aanbevolen zou ik zeggen.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: Photo Ciné House

        Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
        Ik verwar altijd de twee winkels op het einde van de Zuidstraat. Ik vermoed dat Photo Ciné House diegene is die het dichtst gelegen is bij de Place Rouppe. Desalniettemin heb ik met beide winkels zeer goede ervaringen. Ik heb in beide winkels tweedehandsmateriaal gekocht aan redelijke prijzen. De kwaliteit was zeer goed en de service zelfs nog beter. Beide verkopers houden van hun job en hebben een zeer gedegen kennis. Aanbevolen zou ik zeggen.
        De eerste is Ali, dat is een Action Shop. De tweede, Photo Ciné House, heeft grote Nikon reclame. Beiden hebben een uitgebreid assortiment 2de hands. En zoals Vantje zegt: het zijn gepassioneerden... Beide warm aanbevolen.
        Nog tips voor 2de hands: op het Baraplein, eerder beperkt van assortiment, en Campion, in Elsene aan de Sint Bonifaaskerk. Deze laatste heeft een enorme stock.

        Comment


        • #5
          Re: Photo Ciné House

          Ik ben al in beide winkels geweest en zoals jullie zeggen die mensen weten heel veel over fotografie. Ik zou er niet gaan om tweedehands te kopen. Mijn voorkeur gaat naar Ali, maar dan moet ik nog een tijdje wachten op mijn 30D. terwijl ik bij PHC hem vrijdag al zou hebben. Wat is het moeilijk om te kiezen. Toch bedankt voor de info zal zeker eens gaan kijken in Elsene je weet nooit wat je daar op de kop kan tikken
          alg: mag ik besluiten dat beide heren prima service leveren. Ik weet wel dat bij Ali elke driemaanden iemand van Canon komt om dan de foto-apparaten te ontstoffen gratis allé je betaalt 40 euro en mag dan in de winkel iets kopen aan 40euro. of waardebon. En ik heb het vermoeden dat Ali net iets meer kan als de garantie is verlopen.
          Kan iemand hier nog iets aantoevoegen.?

          Comment


          • #6
            Re: Photo Ciné House

            Opletten met Campion dat je niet voor niets gaat: die is maandags en dinsdags gesloten.

            Comment


            • #7
              Re: Photo Ciné House

              Photo Cine House is dan diegene dichts gelegen bij Place Rouppe. De eigenaar (Nestor denk ik) is een zeer aimabel man. Je kan altijd wat marchanderen bij zijn etalageprijzen. Ik heb er al een 3-tal lenzen gekocht tweedehands, altijd goed gerief. 3 maanden garantie. Mijn huidige 50/1.8 AF komt ook van daar.
              Bij aankoop van een tweedehands is hij bereid om oude lenzen over te nemen tegen vrij redelijke prijzen. Campion daarentegen is zeer duur en minder vriendelijk.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: Photo Ciné House

                Ik ben al bij beide winkels langs geweest.

                Bij photo ciné house werd ik vriendelijk geholpen, maar ze konden mij het gevraagde niet leveren. Tevens was hun prijs niet de beste. Voor een klein winkeltje hebben ze wel veel keuze en voorraad.

                Bij Ali zet ik geen voet meer binnen. Het zijn onbeschofte apen die het vertikken om vlamingen te woord te staan.

                In het Brusselse is er ook nog Photo-Union op de square Albert I met behulpzame mensen.
                Last edited by voyager; 19 juni 2007, 11:58.

                Comment


                • #9
                  Re: Photo Ciné House

                  vandaag nog eens in beide winkels geweest. Bij Ali kunnen ze geen woord Nederlands ik ben nu tweetalig dus voor mij is dit geen probleem enkel die technische begrippen! de keuze is gemaakt Vrijdag ga ik naar Photo Ciné House 30D kopen samen met 17-85mm +zonnekap +filterke en statief. Waarom? Bij Ali ben ik 4 maal geweest 30D niet invoorraad nog steeds niet :s
                  Ik heb lang gewacht beide winkels hebben een prima service na verkoop, en ik heb het gevoel dat bij Nestor minder verkoopgericht is. Koop je hem prima , koop je hem niet! ook goed.
                  Ik kan niet meer wachten tot vrijdag! Zijn er soms mensen van omgeving Dilbeek, Groot-Bijgaarden ... ??? die mij de kneepjes kunnen leren of samen op expeditie te gaan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Photo Ciné House

                    Oorspronkelijk geplaatst door mont@n@ Bekijk bericht
                    Zijn er soms mensen van omgeving Dilbeek, Groot-Bijgaarden ...
                    Bovenaan in de menu kan je Googlemap vinden, heel handig om de mensen in de buurt van Dilbeek te vinden.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Photo Ciné House

                      Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
                      Bovenaan in de menu kan je Googlemap vinden, heel handig om de mensen in de buurt van Dilbeek te vinden.
                      thx voor de tip wist ik niet srr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Photo Ciné House

                        Nikske sorry, zelf nog maar onlangs hier terecht gekomen en ik vind het super. Als alle 1000+ leden daar op staan, dan geeft dat toch een mooi beeld.

                        Comment

                        Working...
                        X