Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 350 - FOUTMELDING " ERR CF "

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 350 - FOUTMELDING " ERR CF "

    Probleem met de EOS 350, dacht misschien hier het probleem eerst voorleggen, nog niet veel ervaring met het toestel

    Camera stond uit, CF kaart die erin zat met foto's op, eruit gehaald en een nieuwe kaart (512 Mb - die je gratis verkreeg als je het bonnetje instuurde)
    ingestoken.
    Camera op aan en foutmelding ERR CF - nieuwe kaart dan geformateerd -
    kreeg het scherm formatteren STOP of OK
    Op OK gedrukt en er gebeurde niks, tekst onmiddellijk weg en zat terug in menu.
    Dan kreeg ik een foutmelding ERR 99 - boekje genomen, batterij er even uithalen, terug erin en dan verdwijnt deze melding

    Andere CF kaart (met fotos erop) er terug ingestoken en ERR CF !!

    Vandaag CF kaart in kaartlezer gestoken en al mijn fotos stonden 'gelukkig' nog op de kaart.

    Kan er misschien iemand zijn advies en/of raad geven wat er met mijn camera aan de hand zou zijn ?

    Op voorhand al bedankt voor de info
    Groetjes
    Lindus
    Last edited by lindus; 18 juni 2007, 14:40.

  • #2
    Re: Canon EOS 350 - FOUTMELDING " ERR CF "

    klinkt nie goe, lindus. heb je nog garantie?
    indien ja: asap naar de winkel!

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 350 - FOUTMELDING " ERR CF "

      Toch niet té erg
      Toestel is van eind april 2006, maar had zo'n verlenging van de garantie genomen (toestel gekocht bij Konijnenberg)
      k Zal dan al eens telefonisch kontakt opnemen met hen
      Bedankt voor reply al

      Comment


      • #4
        Re: Canon EOS 350 - FOUTMELDING " ERR CF "

        als je het probleem met verschillende kaarten hebt, zal het wel aan de body liggen.

        kijk eens met een lampje in de CF-gleuf of er geen pinnetjes gebogen of afgebroken zijn
        1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
        EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

        Comment


        • #5
          Re: Canon EOS 350 - FOUTMELDING " ERR CF "

          zal ik straks doen als ik thuis kom
          laat nog wel weten hoe het verder afloopt

          kreeg die foutmelding onmiddellijk, dus als ik kaart uithaalde en stak de andere erin, kreeg ik onmiddellijk op het scherm ERR CF

          bedankt voor reply, hou jullie op de hoogte

          Comment


          • #6
            Re: Canon EOS 350 - FOUTMELDING " ERR CF "

            Nog vergeten te melden. Ik had zondag 3 juni fotos genomen en dan terug op donderdag en deze fotos stonden in 1 mapje. Normaal gezien krijg ik de fotos per dag van de opname

            Vandaag kontakt genomen met Konijnenberg, en camera moet bij Canon binnengebracht worden, vrijdag wordt toestel binnengebracht bij Konijnenberg en nu maar hopen dat het geen weken wegblijft, vakantie staat voor de deur

            Comment


            • #7
              Re: Canon EOS 350 - FOUTMELDING " ERR CF "

              Oorspronkelijk geplaatst door lindus Bekijk bericht
              Nog vergeten te melden. Ik had zondag 3 juni fotos genomen en dan terug op donderdag en deze fotos stonden in 1 mapje. Normaal gezien krijg ik de fotos per dag van de opname

              Vandaag kontakt genomen met Konijnenberg, en camera moet bij Canon binnengebracht worden, vrijdag wordt toestel binnengebracht bij Konijnenberg en nu maar hopen dat het geen weken wegblijft, vakantie staat voor de deur
              misschien stom ,maar in den haag (NL) zit rofa repair die het wel neit onder garantie gaan repareren,maar wel een heel stuk sneller
              na overleg kan je er misschien zelfs op wachten ?
              Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

              Comment


              • #8
                Re: Canon EOS 350 - FOUTMELDING " ERR CF "

                hartelijk bedankt voor deze tip, noteer dit adres alvast

                Comment


                • #9
                  Re: Canon EOS 350 - FOUTMELDING " ERR CF "

                  Ik heb mijn camera nog niet terug is op 22 juni binnengebracht
                  Twee weken geleden telefoon naar winkel gedaan en kreeg te horen dat dat veel te vroeg was dat ik belde
                  Het is hoogseizoen nu en ik moet rekening houden, vanaf 22 juni tellende, een week of 8 vooraleer ze iets horen of misschien camera terug in winkel is
                  Is dit normaal bij Canon

                  Comment

                  Working...
                  X