Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roofvogelshow Kasterlee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roofvogelshow Kasterlee

    Ik was eigelijk eens benieuwd hoe het daar aan toe gaat, maar als ik hoorde en zag dat het eigenlijk maar handel was had ik er mijn buik al van vol.
    Ik hoorde daar een handelaar enkele prijzen noemen van vogels en eieren dat ik er van achter over viel.

    Ik heb uiteindelijk toch maar een paar foto’s gemaakt wat daar zeer moeilijk is, elke vogel zit of vliegt daar rond met een dikke ketting.

    Dus hierbij een paar vb van dierentuin vogels

    ps, zijn het dan deze mensen die de jonge roofvogels uithalen






    Nieuwe website

  • #2
    Re: Roofvogelshow Kasterlee

    Nummer 1 is prima. (mooi compo met het takje onkruid)
    Nummer 2 is nogal krap gecropt
    Nummer 3 stoort de achtergrond een beetje (een beetje te druk)

    Ik was er ook en vond er ook niet veel aan. Het beste wat ik gezien heb was de demo met de jachthonden en het schapendrijven

    Ik denk dat je 'PS opmerking' wel interecht onterecht. Ze hebben me al meermaals verzekered dat het allemaal gekweekte vogels zijn. Veel van de soorten komen bij ons ook niet in het wild voor.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #3
      Re: Roofvogelshow Kasterlee

      mmm jammer , ik wist niet dat die roofvogelsshow al geweest was

      wel mooie plaatjes
      FF Photography.be

      Mijn Flickr account ...

      Comment


      • #4
        Re: Roofvogelshow Kasterlee

        Leuke foto's maar toch even iets zeggen.

        Ben zelf niet in kasterlee geweest maar wat je zegt over vogels die vliegen of er zitten met kettingen vastgemaakt geloof ik eigenlijk niks van!
        En dat er eieren worden verkocht zou volgens mij ook de eerste keer zijn want dit heb ik ook nog nooit gehoord en nog nooit aangeboden gekregen ook.

        En of het die mensen zijn dat jonge roofvogels uithalen dat kan ik u niet zeggen maar weet wel dat het gebeurt maar door wie en waarom weet ik niet want dit zijn geen roofvogelliefhebbers dan.

        In ieder geval toch mooie foto's
        Sony DSC-H5

        Comment


        • #5
          Re: Roofvogelshow Kasterlee

          de eerste

          Comment

          Working...
          X