Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afscheid van een vriend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afscheid van een vriend


    Toen ik deze namiddag thuis kwam lag mijn beste vriend in het gras,
    Het is één van mijn eerste koi's die ik heb aangekocht,en is ( was ) nu een vis van toch wel knap 47 cm lang,het was altijd de eerste om te komen aan de vijverrand,je kon hem aaien en strelen.
    Hij vloekte niet !
    Hij riep nooit!
    Hij was lief,heel lief ,!
    Maar nu is hij er niet meer
    Ik heb nog gepoogd hem te reanimeren,maar het is me niet gelukt.
    Daarom wou ik hem een waardig afscheid geven voor de uren plezier die ik van mijn vriend heb gekregen,en ja het is een vis,, en wat dan nog?
    Ok het is mischien sentimenteel,maar het blijft mijn vriend.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

    Aan de voet van deze rots word hij begraven,
    de rots waar ik zo veel gezeten heb om hem te voeren.

    [IMG]
    [/IMG]

    Vaarwel mijn vriend ,
    het ga je goed !

  • #2
    Re: Afscheid van een vriend

    Aan elk dier kan je gehecht raken, ook aan vissen. Mijn medeleven!

    De eerste foto is de beste, van de 2de begrijp ik niet waarom je beide kanten zwart-wit hebt gemaakt
    De 3de vnd ik maar niks, van mij mag die foto naar de prullemand
    BD0723BE

    Comment


    • #3
      Re: Afscheid van een vriend

      Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
      Aan elk dier kan je gehecht raken, ook aan vissen. Mijn medeleven!

      De eerste foto is de beste, van de 2de begrijp ik niet waarom je beide kanten zwart-wit hebt gemaakt
      De 3de vnd ik maar niks, van mij mag die foto naar de prullemand
      -zwart is het teken van rauw.
      -de derde geeft zijn laatste rustplaats aan,
      en de bloemenkrans hoort er bij.
      Mvg

      Comment


      • #4
        Re: Afscheid van een vriend

        Ik vind het zeer mooi van u om het gevoel dat je hebt met het overlijden van je beste vriend met andere te delen , ook al is het dan een vis ! Mijn medeleven !
        Nikon D7200 - Sigma 150-600 s

        Comment


        • #5
          Re: Afscheid van een vriend

          Vis of geen vis....aan ieder dier raak je gehecht....maakt niet uit welk dier het is. Dat neemt niet weg dat er minder verdriet is....
          Hier in de tuin ligt ook van al begraven, van vlinder tot vis en vogel.( wel door de kinderen, maar ook zij hadden verdriet) en verdriet moet een plaats krijgen. En ieder op zijn manier! Hoe je dat doet is aan jezelf, je moet doen wat je gevoel je ingeeft, dat is altijd een goede beslissing...

          Sterkte ermee...
          Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

          Comment


          • #6
            Re: Afscheid van een vriend

            Beste,
            Ik kan uw gevoelens om dit verlies begrijpen. Op 3 maanden tijd heb ik mijn 2 honden op 15-jarige leeftijd moeten laten inslapen. Dit doet onnoemelijk pijn.
            Deze pijn was nog draaglijk ware er niet het overlijden van mijn 29-jarige dochter, en dit allemaal binnen de genoemde tijdspanne.
            het zal je misschien niet troosten, maar je hebt afscheid genomen van zijn lichaam, niet van de geest, want die zal zorgen voor de herinnering aan de mooie momenten.

            meelevende grtn
            fisheye
            grtn
            WvMM

            Comment


            • #7
              Re: Afscheid van een vriend

              Elk afscheid is de geboorte van een herinnering...

              Veel sterkte met het verlies van je vriend.. Hij heeft een mooie rustplaats gekregen.
              Canon PowerShot S3

              Comment


              • #8
                Re: Afscheid van een vriend

                Ik leef met je mee, vanmorgen precies hetzelfde meegemaakt, hij was net zo oud als mij (15) gelukkig was dit niet de tamste want dat zou echt een rip uit mijn lijf zijn
                Canon Eos 300D | Bg-e1 | 18-55mm F 3-5.6 |50mm F 1.8 II | 75-300 F 4-5.6 III USM | Lowepro mini trekker |

                Comment


                • #9
                  Re: Afscheid van een vriend

                  mijn oprecht medeleven
                  mooie reeks die een triest verhaal uitbeeld,ik mag er niet aan denken hier het zelfde mee temaken met mijn koi
                  ik wens je veel sterkte en dat dit in de toekomst je mag bespaard blijven
                  groeten johny
                  nikon d200 // 28/70f2,8 // 150f2,8 macro// 70f2,8 macro// 50/500 f6,3

                  Comment

                  Working...
                  X