Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 400D of olympus E-400 DZ

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon 400D of olympus E-400 DZ

    De situatie is de volgende: ik wil een digitale spiegelreflex kopen. Mijn eerste. Om deze zomer een beetje mee te experimenteren en vanaf september een cursus te volgen. Maar ik twijfel ... uiteraard twijfel ik. Over welk toestel ik zou kopen. En twijfels zijn ambetant.

    Momenteel heb ik mijn twijfels ongeveer beperkt tot het volgende dilemma:

    - canon 400D, met 18-55 mm lens voor 700,40 euro (80 euro cashback van canon zelf al ingecalculeerd)
    - olympus E-400 DZ, met 14-42 mm en 40-150 mm lens voor 749 euro

    Bij beide toestellen heb ik de prijs van een geheugenkaart (respectievelijk 2 en 4 GB) en een handige tas er al bij opgeteld.

    Ik ben nog een leek, dus ik ben op zoek naar mensen die mij op een begrijpelijke manier kunnen helpen om een keuze te maken.

  • #2
    Re: canon 400D of olympus E-400 DZ

    Oorspronkelijk geplaatst door JorisVelleman Bekijk bericht
    De situatie is de volgende: ik wil een digitale spiegelreflex kopen. Mijn eerste. Om deze zomer een beetje mee te experimenteren en vanaf september een cursus te volgen. Maar ik twijfel ... uiteraard twijfel ik. Over welk toestel ik zou kopen. En twijfels zijn ambetant.

    Momenteel heb ik mijn twijfels ongeveer beperkt tot het volgende dilemma:

    - canon 400D, met 18-55 mm lens voor 700,40 euro (80 euro cashback van canon zelf al ingecalculeerd)
    - olympus E-400 DZ, met 14-42 mm en 40-150 mm lens voor 749 euro

    Bij beide toestellen heb ik de prijs van een geheugenkaart (respectievelijk 2 en 4 GB) en een handige tas er al bij opgeteld.

    Ik ben nog een leek, dus ik ben op zoek naar mensen die mij op een begrijpelijke manier kunnen helpen om een keuze te maken.
    Wat voor foto's wil je trekken? Wat naar de toekomst toe?