Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fnac Fotomarathon 23 juni 07

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fnac Fotomarathon 23 juni 07

    Zaterdag 23 juni is er de Fnac fotomarathon in A'pen Bxl,Gent,Leuven en Luik. Die begint om 8 u. ( 's morgens). Meer info op www.fnac.be
    Je moet per twee inschrijven. 10 euro/twee.
    Zijn er hier mensen die meedoen in Gent? Of die vroeger al eens meegedaan hebben en er iets over willen vertellen.
    Als er iemand is die zou willen meedoen maar gelijk ik niemand vind die zo gek is om gans de dag in Gent te gaan rondlopen om enkele fotookes te trekken ( in mijn geval heeeel veeeel fotookes eer er een goede tussenzit ) laat dan maar iets weten, we kunnen dan misschien tesamen meedoen.

  • #2
    Re: Fnac Fotomarathon 23 juni 07

    Ik ben ook ingeschreven in Gent, het wordt voor ons ook de eerste keer dat we eraan meedoen, dus we zien wel wat dat gaat geven.
    Eos 30D en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Fnac Fotomarathon 23 juni 07

      idem voor mij: ben ook samen met een andere "gekke fotografieziel" ingeschreven in gent. voor ons is dit ook de eerste keer... hopelijk wordt het tof (en ik ga blij zijn even van tussen de boeken weg te zijn!!! )

      Comment


      • #4
        Re: Fnac Fotomarathon 23 juni 07

        lap zeg, en ik heb nog weer examens zeker...

        pfff
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: Fnac Fotomarathon 23 juni 07

          Ik doe ook mee in Gent. Hopelijk valt het weer wat mee.
          [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

          FotoBlog

          Comment


          • #6
            Re: Fnac Fotomarathon 23 juni 07

            ja, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de thema's!
            lichtelij offtopic: ssssst... ik heb ook nog examens: volgende week donderdag laatste, hopen dat ik die dan kan leren na de marathon hé (een beetje stress doet soms wonderen)

            Comment


            • #7
              Re: Fnac Fotomarathon 23 juni 07

              Een vraagje:

              Zijn er hier mensen die (foto)materiaal kopen in de FNAC en die eventueel geinteresseerd zijn in het overkopen van FANC waardebons (met korting natuurlijk). Ik ben momenteel aan't bouwen en zou het geld van de waardebons liever aan iets anders besteden... Ik heb voor 300 eur waardebonnen. Dus als iemand interesse heef kan die me altijd een PM sturen...

              Comment


              • #8
                Re: Fnac Fotomarathon 23 juni 07

                Het was super in Gent! Een zeer plezante sfeer. Je kwam ze echt overal tegen met hun gele (fnac)vestjes. Tof hoor!

                Helaas kon ik niet meer aanwezig zijn op de prijsuitreiking. Was er misschien een themawinnaar die niet aanwezig was ?
                [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

                FotoBlog

                Comment


                • #9
                  Re: Fnac Fotomarathon 23 juni 07

                  Wij hebben meegedaan in Gent en het is ons 100% meegevallen, als er volgend jaar opnieuw een editie komt zullen we er zeker terug bij zijn.

                  En voor Eranosian, alle thema winnaars waren aanwezig op de uitreiking behalve het team met de winnende foto, die waren er niet en zullen persoonlijk verwittigd worden. De winnende foto (hoofdprijs dus) viel onder het thema inkijk/uitkijk.
                  Eos 30D en wat glas

                  Comment

                  Working...
                  X