Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon eos 400d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon eos 400d

    hallokes goede avond iedereen ben hier voor het eerst.en hadt enkele vragen ben van plan de canon 400d tekopen en er nog een lens bij 70-200mm bij .wie heeft er ervaring bij het is voor hobby motor sport en rally foto s temaken .groetjes benn

  • #2
    Re: canon eos 400d

    Beste Benn, kijk eens in het onderdeel objectieven, daar zijn wat discussies lopende over sport en welke lens daarvoor past.

    Comment


    • #3
      Re: canon eos 400d

      hoi Ben,

      welkom op het forum

      ik zal je alvast vertellen dat ik razendtevreden ben over mijn 400D!
      de 70-200 lens heb ik niet dus daar kan ik je niet erg wijs over maken...

      Zoals compumax al zei, in het Objectieven forum kan je hierover massa informatie/ervaringen lezen want er zijn namelijk enkele 70-200 lenzen op de markt...

      Als hobbyist zal je met de 400D goed uit de baan kunnen hoor... misschien wel dat voor jouw doel de 70-200 net te kort is?
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: canon eos 400d

        inderdaad misschien eens een 100-400 overwegen want 70-200 op een circuit gaat al snel te kort zijn

        bekijk alvast dit topic maar eens: lens voor motorsport
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: canon eos 400d

          thx voor de raad .ja ben nog wat aan het uit zoeken voor ik de koop doe .had al iemand die er niet tevreden van is zegde dat de eos 400d niet voldeed .maar lees hier anders over .dacht ook aan een 300 mm.lens .groetjes benn

          Comment


          • #6
            Re: canon eos 400d

            je zal steeds mensen hebben die niet 100% tevreden zijn over hun body en dat is ook normaal... maar je zal voor jezelf moeten uitmaken of deze camera voor jouw goed is.

            ik ben zelf ook nog maar redelijke beginner en voor mij is de 400D meer dan voldoende om zeer veel te leren... geloof me, in het begin is de leercurve enorm stijl en ga je zeer veel leren.

            als je wil beginnen, bespaar je beter even op de body en koop je meteen goede lenzen. zeker als je weet wat je met de camera wil gaan doen.
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • #7
              Re: canon eos 400d

              Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
              ik ben zelf ook nog maar redelijke beginner en voor mij is de 400D meer dan voldoende om zeer veel te leren... geloof me, in het begin is de leercurve enorm stijl en ga je zeer veel leren.
              Steil en stijl toch eens opzoeken. Maar ze zijn beide van toepassing natuurlijk. Wat de 400D pro heeft is in kit meestal minder, dat kan kloppen, en dan nog, je moet het op de één of andere manier ondervinden.
              Last edited by Compumax; 19 juni 2007, 19:34. Reden: aanvulling

              Comment


              • #8
                Re: canon eos 400d

                ben er al een tijdje me bezig maar stil gevallen .kids gekregen en dan heb je wat minder tijd .ja en die worden stilletjes wat ouder dus heb iknu terug de tijd .en wil er best wat aan betalen om goede tekopen .en en foto handelaar heeft zelf canon als werk materiaal.maar ja heb nu een power shot a620 en die is me wat licht voor hobby.groetjes benn

                Comment

                Working...
                X